Acquire

Dane techniczne

Pokaż wszystkie informacje Pokaż mniej informacji
A4 allroad quattro z 40 TDI quattro S tronic
Silnik
Typ silnika
Silnik wysokoprężny, 4-cylindrowy, rzędowy, z wtryskiem Common Rail i turbodoładowaniem, Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV) 
Osiągi silnika spalinowego
Pojemność silnika
1968 cm3
Moc maksymalna silnika spalinowego
150 kW przy 3.800 - 4.200 obr./min 
Maksymalny moment obrotowy silnika spalinowego
400/1750 - 3250 
Sterowanie silnikiem
Kontrola emisji spalin
Katalizator oksydacyjny, filtr cząstek stałych DPF, układ recyrkulacji spalin, katalizator SCR 
Napęd elektryczny
Moment obrotowy silnika elektrycznego
Maksymalny moment obrotowy z przodu / z tyłu (Nm)
Całkowity systemowy moment obrotowy układu
Całkowita systemowa moc układu
Rodzaj akumulatora
Pojemność akumulatora brutto
Pojemność akumulatora netto (użytkowa pojemność akumulatora)
Maksymalna moc silnika elektrycznego
Maksymalna moc ładowania AC / HPC
Maksymalna moc ładowania AC
Czas ładowania 0 - 100% przy maksymalnej mocy ładowania AC (wartość przybliżona)
Minimalny czas ładowania 5 - 80% przy maksymalnej mocy ładowania HPC (wartość przybliżona)
Minimalny czas ładowania 10 - 80% przy maksymalnej mocy ładowania HPC (wartość przybliżona)
Maksymalna ilość energii możliwa do naładowania w ciągu 10 minut podczas ładownia z maksymalną możliwą mocą / uzyskiwany w ten sposób maksymalny dodatkowy zasięg (WLTP, wartości przybliżone)
Układ napędowy
Napęd
Napęd na wszystkie koła quattro z technologią ultra 
Sprzęgło
Sprzęgło podwójne 
Skrzynia biegów
7-biegowa S tronic 
Zawieszenie
Przednie
5-wahaczowa oś przednia; stabilizator rurowy 
Tylne
5-wahaczowa oś tylna; stabilizator rurowy 
Opony
Kola
Układ hamulcowy
Układ hamulcowy
2-obwodowy układ hamulcowy z układem TT dla przedniej/tylnej osi; ESC/ABS/EBV; wzmacniacz siły hamowania, hydrauliczny asystent hamulców; przednia oś: aluminiowe zaciski stałe, wentylowane tarcze hamulcowe; tylna oś: zaciski pływające ze zintegrowanym elektrycznym hamulcem postojowym 
Układ kierowniczy
Układ kierowniczy
Elektromechaniczny układ kierowniczy ze wspomaganiem zależnym od prędkości; średnica zawracania ok. 11,6 m 
Masa
Masa własna
Dopuszczalna masa całkowita
Dopuszczalna masa ładunku na dachu/dopuszczalny nacisk przyczepy na hak holowniczy
90/80 kg
Maksymalna masa przyczepy
bez hamulca
przy 12% wzniesieniu
1800 kg
przy 8% wzniesieniu
Pojemności
Pojemność bagażnika
495/1495 l
Pojemność zbiornika paliwa (wartość przybliżona)
58 l
Zbiornik paliwa, ok.
Osiągi
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s
Zużycie paliwa
Rodzaj paliwa
olej napędowy 
Zużycie i wartości emisji według cyklu pomiaru WLTP *
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Cykl mieszany
6,2–5,7 l/100 km
Emisja C02 w cyklu mieszanym
162–150 g/km
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Emisja C02 w cyklu mieszanym
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Cykl mieszany
Emisja C02 w cyklu mieszanym
Consumption (low)
Consumption (medium)
Consumption (high)
Consumption (extra-high)
Consumption (City)
Consumption (combined)
CO2 emissions (combined)
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Cykl mieszany
Emisja C02 w cyklu mieszanym
Zasięg
Zasięg w cyklu mieszanym

* Zużycie paliwa i emisji CO2 zostało określone zgodnie z procedurą WLTP.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.