1300x551px_A5_Coupe_Interieur.jpg

Nowe doznania z jazdy

Poczucie, że naprawdę żyjesz, połączone z wielopoziomową funkcjonalnością. To właśnie reprezentuje S5 Coupé. Najnowsze systemy infotainment i systemy wspierające kierowcę to przyszłość, którą możesz cieszyć się już teraz. Wszystko to zapewni Ci intuicyjne prowadzenie i spektakularne przeżycia podczas jazdy.

563x317_A5_Coupe_VirtualCockpit.jpg

Wirtualny kokpit Audi

Opcjonalny, wirtualny kokpit Audi jest efektem postępu zaawansowanej techniki. W pełni cyfrowy zestaw wskaźników z 12,3-calowym ekranem o wysokiej rozdzielczości prezentuje wiele informacji ważnych dla kierowcy. Od prędkości jazdy, poprzez nawigację, po komunikację – kierowca ma do wyboru wiele form prezentacji. Wirtualny kokpit Audi to przyszłość przed oczami, dosłownie i w przenośni.
563x317_A5_AudiMMI.jpg

Audi MMI

Audi smartphone interface łączy Twój smartfon z Twoim Audi – dzięki temu możesz sterować aplikacjami poprzez wyświetlacz MMI.
563x317_display.jpg

Wyświetlacz Head-up

Patrz tam, gdzie należy. Ważne informacje są wyświetlane przed Tobą na przedniej szybie, bezpośrednio w polu widzenia.
563x317_presense.jpg

Adaptacyjny tempomat z funkcją stop & go 

System utrzymuje wybraną odległość od jadącego z przodu pojazdu poprzez automatycznie hamowanie i przyspieszanie. W połączeniu ze skrzynią S-tronic lub tiptronic, system obejmuje dodatkowo funkcję Stop&Go, która umożliwia automatyczne, całkowite zatrzymanie oraz ponowne ruszenie na życzenie kierowcy.
563x317_adaptive.jpg

Audi pre sense

System rozpoznaje niebezpieczeństwa, zanim się pojawią. A w razie konieczności, interweniuje ostrzegając o kolizji lub wyhamowując pojazd.
563x317_abbiege.jpg

Asystent skręcania*

Jeśli w zakresie działania systemu, podczas skręcana w lewo zostanie wykryty pojazd nadjeżdżający z przeciwka lub inna zagrażająca sytuacja, nastąpi automatyczne hamowanie.
563x317_effizenz.jpg

Asystent wydajności*

W połączeniu z MMI Navigation lub MMI Navigation plus z MMI touch dane z przewidującego asystenta efektywności wykorzystywane są do adaptacyjnej regulacji prędkości (ACC) także bez jadącego z przodu pojazdu. W tym celu system wykorzystuje informacje o promieniach zakrętów (asystent zakrętów), wjazdach do miejscowości i ograniczeniach prędkości.

*Funkcja dostępna już w opcjonalnym pakiecie systemów wspomagających kierowcę na trasie