Acquire

Dane techniczne

Pokaż wszystkie informacje Pokaż mniej informacji
A8 L z 50 TDI quattro tiptronic
Silnik
Typ silnika
Silnik wysokoprężny 6-cylindrowy w układzie V, z wtryskiem Common Rail i turbodoładowaniem, Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV) 
Osiągi silnika spalinowego
Pojemność silnika
2967 cm3
Moc maksymalna silnika spalinowego
210 kW przy 3.500 - 4.000 obr./min 
Maksymalny moment obrotowy silnika spalinowego
600/1750 - 3250 
Sterowanie silnikiem
Kontrola emisji spalin
Katalizator oksydacyjny NOx, filtr cząstek stałych DPF, układ recyrkulacji spalin, katalizator SCR 
Napęd elektryczny
Moment obrotowy silnika elektrycznego
Maksymalny moment obrotowy z przodu / z tyłu (Nm)
Całkowity systemowy moment obrotowy układu
Całkowita systemowa moc układu
Rodzaj akumulatora
Pojemność akumulatora brutto
Pojemność akumulatora netto (użytkowa pojemność akumulatora)
Maksymalna moc silnika elektrycznego
Maksymalna moc ładowania AC / HPC
Maksymalna moc ładowania AC
Czas ładowania 0 - 100% przy maksymalnej mocy ładowania AC (wartość przybliżona)
Minimalny czas ładowania 5 - 80% przy maksymalnej mocy ładowania HPC (wartość przybliżona)
Minimalny czas ładowania 10 - 80% przy maksymalnej mocy ładowania HPC (wartość przybliżona)
Maksymalna ilość energii możliwa do naładowania w ciągu 10 minut podczas ładownia z maksymalną możliwą mocą / uzyskiwany w ten sposób maksymalny dodatkowy zasięg (WLTP, wartości przybliżone)
Układ napędowy
Napęd
Stały napęd na wszystkie koła quattro z samoblokującym środkowym mechanizmem różnicowym 
Sprzęgło
Hydrokinetyczny przekładnik momentu ze sprzęgłem mostkującym 
Skrzynia biegów
8-biegowa tiptronic 
Zawieszenie
Przednie
5-wahaczowa oś przednia 
Tylne
5-wahaczowa oś tylna 
Opony
Kola
Układ hamulcowy
Układ hamulcowy
2-obwodowy układ hamulcowy z układem TT dla przedniej/tylnej osi; przednia oś: aluminiowe zaciski stałe, wentylowane tarcze hamulcowe; tylna oś: zaciski pływające ze zintegrowanym elektrycznym hamulcem postojowym, wentylowane tarcze hamulcowe 
Układ kierowniczy
Układ kierowniczy
Elektromechaniczny progresywny układ kierowniczy ze wspomaganiem zależnym od prędkości; średnica zawracania ok. 12,5 m 
Masa
Masa własna
Dopuszczalna masa całkowita
Dopuszczalna masa ładunku na dachu/dopuszczalny nacisk przyczepy na hak holowniczy
75/95 kg
Maksymalna masa przyczepy
bez hamulca
przy 12% wzniesieniu
2300 kg
przy 8% wzniesieniu
Pojemności
Pojemność bagażnika
505 l
Pojemność zbiornika paliwa (wartość przybliżona)
82 l
Zbiornik paliwa, ok.
Osiągi
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,9 s
Zużycie paliwa
Rodzaj paliwa
olej napędowy 
Zużycie i wartości emisji według cyklu pomiaru WLTP *
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Cykl mieszany
7,7–7,0 l/100 km
Emisja C02 w cyklu mieszanym
202–184 g/km
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Emisja C02 w cyklu mieszanym
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Cykl mieszany
Emisja C02 w cyklu mieszanym
Consumption (low)
Consumption (medium)
Consumption (high)
Consumption (extra-high)
Consumption (City)
Consumption (combined)
CO2 emissions (combined)
Cykl niski
Cykl średni
Cykl wysoki
Cykl bardzo wysoki
Cykl miejski
Cykl mieszany
Emisja C02 w cyklu mieszanym
Zasięg
Zasięg w cyklu mieszanym

* Zużycie paliwa i emisji CO2 zostało określone zgodnie z procedurą WLTP.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151.
Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP.
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.