Acquire
e-tron GT > Audi Polska | Przewaga dzięki technice
Audi e-tron GT

e-tron GT quattro

Emisja CO2 w cyklu mieszanym*: 0–0 g/km

Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym* 21,8–19,9 kWh/100 km

W zależności od wariantu i wersji zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym od 21,8 – 19,9 kWh/100 km, emisja CO₂ 0 g/km (dane na podstawie świadectw homologacji typu). Zużycie energii elektrycznej i emisja CO₂ zostały określone zgodnie z procedurą WLTP. O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Marki Audi lub sprawdź je na stronie audi.pl/danewltp. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia energii.

Luksus w sportowym stylu

Emisja CO2 w cyklu mieszanym*: 0–0 g/km

Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym* 21,8–19,9 kWh/100 km

Moc

350

kW

Przyspieszenie (0–100 km/h)

4,1

sek.

System ładowania

800

woltów

Przyszłość zaczyna się od idei

Proporcje gran turismo – niskie i szerokie auto z długim rozstawem osi – świadczą o tym, że elektryczny Audi e-tron GT quattro² łączy w sobie sportowy styl z codzienną użytecznością. Muskularna sylwetka odzwierciedla moc i wysokie osiągi tego modelu.

W skrócie: czworo drzwi, pięć foteli

Audi e-tron GT quattro² to współczesne ucieleśnienie postępu. Emanuje sportowym charakterem, ekskluzywnością i komfortem. Sportowe fotele plus z przodu mają zintegrowany zagłówek, a po bokach zabezpieczenia gwarantujące doskonałe oparcie podczas pokonywania zakrętów czy dynamicznej jazdy.

Nowy wymiar ładowania

800-woltowy akumulator litowo-jonowy zintegrowany z płaskim podwoziem oferuje wyjątkowo wysoką wydajność – zarówno podczas ładowania, jak i w trakcie jazdy. W połączeniu z systemem rekuperacji zapewnia zasięg do 487 km (zgodnie z procedurą WLTP).

Energia na 100 km jazdy w

ok. 5

min

Bateria naładowana w 80% w

22,5

min

Zasięg (WLTP)

488

km

Przód Audi e-tron GT

Systemowa reinterpretacja quattro

W połączeniu z napędem elektrycznym napęd quattro zapewnia inteligentne rozłożenie mocy pomiędzy wszystkie koła. Kiedy zapewniona jest wystarczająca trakcja, system przekazuje moc głównie na oś przednią.

Pasja w nawet najdrobniejszym detalu

#FutureIsAnAttitude – Newsletter

Kolejny etap na drodze do mobilności przyszłości jest tuż przed nami. Spójrz w elektryzującą (bliską) przyszłość z #FutureIsAnAttitude.

1
W zależności od wariantu i wersji zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym od 21,8 – 19,9 kWh/100 km, emisja CO₂ 0 g/km (dane na podstawie świadectw homologacji typu). Zużycie energii elektrycznej i emisja CO₂ zostały określone zgodnie z procedurą WLTP. O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Marki Audi lub sprawdź je na stronie audi.pl/danewltp. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia energii.
2
Czas ładowania akumulatora może się różnić w zależności od wielu czynników, w tym temperatury otoczenia, złączy stosowanych w danym kraju oraz użycia funkcji wstępnego przygotowania pojazdu (np. zdalnie sterowana klimatyzacja). W przypadku użycia złączy domowych możliwości systemu ładowania e-tron zostają ograniczone.
3
W przypadku ładowania prądem przemiennym Audi rekomenduje ładowanie wysokonapięciowego akumulatora przy użyciu złączy przemysłowych, na stacjach ładowania lub z wykorzystaniem wallboxa. Jest to bardziej wydajne i znacznie szybsze niż ładowanie w gniazdku domowym. Nie zalecamy regularnego ładowania akumulatora w gniazdkach domowych z użyciem systemu Audi Charging System Connect, jeśli masz dostęp do złącza przemysłowego z prądem przemiennym albo publicznej stacji ładowania prądem przemiennym lub stałym. Tempo ładowania zależy od rodzaju użytego złącza, napięcia w gniazdkach w danym kraju i liczby dostępnych faz sieci energetycznej, a także instalacji domowej klienta, dlatego w niektórych przypadkach może okazać się niższe.
4
Usługa e-tron Charging Service dotyczy tylko modeli elektrycznych marki Audi (wymagany ważny numer VIN). Dostęp w całej Europie – usługa e-tron Charging Service jest dostępna w 26 krajach europejskich. W planach jest dodanie nowych. Liczba dostępnych punktów ładowania stale wzrasta, ale różni się w zależności od kraju i zależy od rozwoju istniejącej infrastruktury. Nie zapewniamy uprawnień dostępu do każdego punktu ładowania w danym kraju. AUDI AG nie gwarantuje poprawnego działania, dostępności, tempa ładowania ani innych cech sieci ładowania. Informacja o lokalizacji punktów ładowania jest regularnie uzupełniana, natomiast AUDI AG nie ma obowiązku podania kompletnej informacji. Z karty klienta e-tron Charging Service można skorzystać w sieci po 24 godzinach od momentu aktywacji. W ciągu pierwszych 24 godzin użycie karty podlega lokalnym ograniczeniom. Uwierzytelnienie przy pomocy aplikacji myAudi (kod QR w punkcie ładowania) wymaga aktywnego radia i połączenia z internetem. Ta metoda autoryzacji nie jest dostępna we wszystkich punktach ładowania. Ceny są zharmonizowane w każdym z europejskich krajów i mogą się różnić od cen niemieckich. Najnowsze informacje na temat cen i umowy w swoim kraju znajdziesz na https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl Po zawarciu umowy e-tron Charging Service uwzględniane są tylko koszty ładowania – Audi bierze na siebie koszt miesięcznej opłaty podstawowej za taryfę Transit za pierwszy rok. Po upływie pierwszego roku umowa zostaje automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy (bez uprzedniego informowania) i naliczana jest opłata miesięczna. Informacje o cenach i warunkach znajdują się na stronie https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl.