• SQ5 TDI
    SQ5 TDI
    Cena: od 341 900 PLN Z ratą: od 3 419 PLN (w Audi Perfect Lease dla przedsiębiorców - rata netto)
  • Q5 TFSI e
    Q5 TFSI e
    Konfiguracja tego modelu nie jest jeszcze dostępna.
  • Nowe Q7
    Nowe Q7
    Konfiguracja tego modelu nie jest jeszcze dostępna.
  • Nowe SQ7
    Nowe SQ7
    Konfiguracja tego modelu nie jest jeszcze dostępna.
  • Nowe SQ8
    Nowe SQ8
    Konfiguracja tego modelu nie jest jeszcze dostępna.
Silnik i napęd > SQ5 TDI > Q5 > Audi Polska | Przewaga dzięki technice

Twoje Audi SQ5 TDI

TDI tiptronic *
341 900 PLN

  • Cena bazowa
    341 900 PLN
  • Wyposażenie opcjonalne
    0 PLN
  • Cena *
    341 900 PLN
  • Rata miesięczna
    Kalkulator raty:
    Rata:
    Audi Perfect Lease dla przedsiębiorców - rata netto ">*
    3 419 PLN
Dostępne u dealerów w podobnej konfiguracji
Kalkulator raty

1 z 1 (liczba dostępnych silników dla tego modelu)

TDI quattro tiptronic

341 900 PLN

  • 5,1 s
  • 177–172 g/km
  • 6,8–6,6 l/100 km
  • 255 kW (347 KM)

Nie znaleziono silników

Brak dostępnych silników dla podanego filtrowania.

Legenda

  • Przyspieszenie
  • Emisja CO2 w trybie mieszanym
  • Zużycie paliwa w trybie mieszanym
  • Moc
563x317_0001_ASQ5_171005.jpg

Siły wytwarzane przez 3.0 TDI przenosi szybka i komfortowa 8-biegowa skrzynia tiptronic. Dolne biegi są przy tym sportowo krótkie, długie natomiast są górne, które obniżają obroty i zużycie. Audi drive select zapewnia jeszcze oszczędniejszą jazdę: Jeżeli funkcja ta jest włączona, skrzynia biegów automatycznie włącza luz między 55 i 160 km/h, jak tylko kierowca zdejmie nogę z gazu.
563x317_0002_ASQ5_171003.jpg

Sportowe prowadzenie pojazdu wspiera stały napęd 4x4 quattro, który w normalnym trybie jazdy przenosi siły napędowe nieco bardziej na tylną oś. Jeżeli jest to konieczne, większość sił przenoszona jest na oś o lepszej trakcji. Sterowanie momentem kół jest aktywne na wszelkiego typu podłożach. Problemu nie stanowi też dynamiczne pokonywanie zakrętów: oprogramowanie hamuje koła po wewnętrznej stronie zakrętu i umożliwia w ten sposób neutralne kierowanie oraz stabilną i precyzyjną jazdę na zakrętach.