• Nowe Q3 Sportback
    Nowe Q3 Sportback
    Cena: od 139 900 PLN Z ratą: od 1 071 PLN (w Audi Perfect Lease dla przedsiębiorców - rata netto)
    Teraz gwarancja Audi rozszerzona
    do 3 lat lub 90 000 km przebiegu
    (w tym pierwsze dwa lata bez limitu przebiegu).
  • SQ5 TDI
    SQ5 TDI
    Cena: od 341 900 PLN Z ratą: od 3 419 PLN (w Audi Perfect Lease dla przedsiębiorców - rata netto)
  • Q5 TFSI e
    Q5 TFSI e
    Konfiguracja tego modelu nie jest jeszcze dostępna.
  • Nowe Q7
    Nowe Q7
    Konfiguracja tego modelu nie jest jeszcze dostępna.
  • Nowe SQ7
    Nowe SQ7
    Konfiguracja tego modelu nie jest jeszcze dostępna.
  • Nowe SQ8
    Nowe SQ8
    Cena: od 497 400 PLN Z ratą: od 4 389 PLN (w Audi Perfect Lease dla przedsiębiorców - rata netto)
    Teraz gwarancja Audi rozszerzona
    do 3 lat lub 90 000 km przebiegu
    (w tym pierwsze dwa lata bez limitu przebiegu).

Najszybsze Audi teraz jeszcze mocniejsze: szeroko zakrojone odświeżenie Audi R8 

Po światowej premierze Audi R8 LMS GT3, która miała miejsce na Paryskim Salonie Samochodowym 2018, przyszedł czas na odświeżenie modelu produkowanego seryjnie. Oprócz bardziej sportowego wyglądu, Audi R8 w wersjach Coupé i Spyder ma teraz jeszcze mocniejsze jednostki napędowe. Nowy model wejdzie do sprzedaży w pierwszych miesiącach 2019 roku.

„Model R8 ma w Audi wyjątkową pozycję – pod każdym względem” – mówi Michael-Julius Renz, dyrektor zarządzający Audi Sport GmbH. „Teraz R8 jest jeszcze mocniejsze i jeszcze szybsze” – dodaje Oliver Hoffmann, dyrektor techniczny Audi Sport GmbH. „Sporty motorowe są istotną częścią naszego DNA. Około 50 procent podzespołów tego auta jest identycznych jak w modelu R8 LMS GT3, a w odniesieniu do R8 LMS GT4 ten odsetek wynosi nawet 60 procent. Żaden inny z naszych samochodów nie jest tak mocno związany ze sportem motorowym, jak nowe Audi R8”.

Błyskawiczne reakcje, szybkie wchodzenie na najwyższe obroty i niepowtarzalny dźwięk – sercem Audi R8 jest wolnossący silnik V10 dostępny w dwóch wersjach. W zależności od wybranej jednostki napędowej do gamy trybów systemu Audi drive select zostały dodane trzy nowe: jazda po nawierzchni suchej (dry), po nawierzchni mokrej (wet) i po śniegu (snow). Tryby te dostosowują parametry dynamiczne pojazdu do warunków przyczepności nawierzchni.
Niezwykły charakter nowego R8 jest teraz jeszcze bardziej wyrazisty – również wizualnie. Osłona chłodnicy Singleframe jest teraz szersza i bardziej płaska. Duże wloty powietrza podzielono pionowo. Płytkie przetłoczenia w masce silnika przywodzą na myśl ikonę marki – model Audi Ur-quattro. Nowy splitter w przodzie pojazdu, podobnie jak bardzo nisko zamontowana kratka wentylacyjna w tyle, jest teraz znacznie szerszy. Kratka w tyle jakby otacza unoszący się ku górze dyfuzor. Wszystkie te detale podkreślają sportowy wygląd nowego Audi R8.

Klienci zamawiający nowe R8 wybrać mogą jeden z trzech pakietów zewnętrznych zależnych od wersji silnikowej. Wszystkie trzy pakiety nadają dodatkowe szczegóły stylistyczne do splittera, listew bocznych i do dyfuzora. Pakiety z serii Audi exclusive dają kupującym możliwość spersonalizowania swojego nowego Audi R8 zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz.