Emisja CO2 w cyklu mieszanym{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 297–293 g/km
Zużycie w cyklu mieszanym{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 13,1–12,9 l/100 km
Nielimitowana porcja energii
Performance is an attitude – Audi R8 Coupé V10 performance quattro.
Wyrafinowana stylistyka
Mocno zarysowane wloty powietrza, szeroka osłona chłodnicy Singleframe, spojler z włókna węglowego i umieszczony centralnie silnik gwarantują spektakularne osiągi samochodu.
Gwarancja maksymalnej wydajności
Sercem R8 Coupé V10 performance quattro jest potężny silnik wolnossący V10.
Koncentracja na dynamice
Dynamika jazdy z szerokim wachlarzem możliwości: od sportowego zawieszenia ze stabilizatorem CFK poprzez dynamiczny układ kierowniczy aż po ceramiczne tarcze hamulcowe.
Wyrafinowana stylistyka
Mocno zarysowane wloty powietrza, szeroka osłona chłodnicy Singleframe, spojler z włókna węglowego i umieszczony centralnie silnik gwarantują spektakularne osiągi samochodu.
Gwarancja maksymalnej wydajności
Sercem R8 Coupé V10 performance quattro jest potężny silnik wolnossący V10.
Opcjonalnie dostępny elektromagnetyczny system kontroli amortyzacji Audi magnetic ride ze stabilizatorem CFK błyskawicznie reguluje siłę tłumienia i dostosowuje tryb działania amortyzatorów do stylu jazdy i profilu nawierzchni – dla każdego koła niezależnie i w cyklach liczonych w milisekundach. Efektem tego rozwiązania jest większa dynamika i przyjemność jazdy.
Dynamika, która zachwyca
W przypadku opcjonalnego zawieszenia sportowego ze stabilizatorem CFK podwójne aluminiowe wahacze trójkątne umożliwiają niezależną pracę każdego z kół. Optymalnie zestrojone wspomaganie układu kierowniczego przenosi w sposób bezpośredni impulsy z kierownicy, zapewniając niezwykle precyzyjną informację zwrotną z podłoża.
Kontrolowany wulkan mocy
Silnik wolnossący V10 Audi R8 Coupé V10 performance quattro osiąga maksymalną moc 456 kW. Pozwala to na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,1 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 331 km/h.
Dynamika, która zachwyca
W przypadku opcjonalnego zawieszenia sportowego ze stabilizatorem CFK podwójne aluminiowe wahacze trójkątne umożliwiają niezależną pracę każdego z kół. Optymalnie zestrojone wspomaganie układu kierowniczego przenosi w sposób bezpośredni impulsy z kierownicy, zapewniając niezwykle precyzyjną informację zwrotną z podłoża.
Kontrolowany wulkan mocy
Silnik wolnossący V10 Audi R8 Coupé V10 performance quattro osiąga maksymalną moc 456 kW. Pozwala to na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,1 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 331 km/h.
Porywający z każdej perspektywy
Dzięki głęboko zarysowanym poziomym liniom z przodu samochód wydaje się szerszy i bardziej płaski. W wyglądzie boku dominują charakterystyczne panele Sideblades. Wyczynowy charakter tyłu wzmacniają kratownice wylotu powietrza, owalne końcówki rur wydechowych w lśniącej czerni oraz masywny spoiler.
W wirtualnym kokpicie Audi oprócz klasycznego widoku ekranu możesz wybrać widok sportowy. Używając dodatkowego przycisku zintegrowanego ze skórzaną wielofunkcyjną kierownicą R8 możesz wygodnie sterować programami performance.
Audi Ekspert online
Zapraszamy do skorzystania z czatu online z ekspertem Audi, który chętnie odpowie na wszelkie pytania i pomoże w wielu kwestiach. Widoczny z prawej strony ekranu widżet kieruje bezpośrednio do rozmowy z ekspertem. Dzięki niemu możesz skorzystać z dogodnej formy kontaktu: wiadomości tekstowej, rozmowy telefonicznej, a także wideokonferencji.