Acquire
HEARTS_1180x500.png

#AudiTogether: 5 milionów euro na walkę z koronawirusem

AUDIAG wspiera instytucje medyczne i lokalne społeczności w walce z koronawirusem, zapewniając pomoc humanitarną na szczeblu międzynarodowym. Koncern przeznaczył właśnie 5 milionów euro na pomoc w nagłych wypadkach związanych z epidemią.

AUDI AG przekazało środki finansowe na wspieranie szpitali w Ingolstadt i Neckarsulm. Rozdysponowane do tej pory 600 tysięcy euro to część 5-milionowego budżetu, który koncern przeznaczył na różne działania związane ze zwalczaniem wirusa. Fabryki Audi na całym świecie wspierają również lokalne społeczności. Audi Brussels i Audi China kupują sprzęt medyczny dla wybranych placówek, a Audi Hungaria przekazało pieniądze na rzecz szpitala w Győr. Planowane są kolejne akcje wsparcia.

Marcus Duesmann, zajmujący od 1 kwietnia stanowisko prezesa zarządu AUDI AG, mówił: „Światowa pandemia koronawirusa stwarza dla nas wszystkich zupełnie nowe wyzwania – dla nas jako przedsiębiorstwa, ale też dla całego społeczeństwa. Chciałbym podziękować wszystkim pracownikom Audi, którzy w tym niezwykłym czasie patrzą w przyszłość, wykonując swe obowiązki, i pomagają w miejscach, w których są potrzebni. Chcę też podziękować tym wszystkim, którzy w fabrykach czterech pierścieni na całym świecie prowadzą działalność, utrzymując ich funkcjonowanie. Jestem przekonany, że po zakończeniu kryzysu wszystkie inicjatywy stworzone dla zatrudnionych w Audi będą kontynuowane. W tej chwili jednak liczy się przede wszystkim zdrowie naszych pracowników, ich rodzin i społeczeństwa jako całości”.

We wtorek 14 kwietnia o godz. 20.00 w siedzibie Audi w Ingolstadt skrzypaczka Lisa Batiashvili – dyrektor artystyczna Letnich Koncertów Audi – da specjalny koncert. Towarzyszyć jej będą znani muzycy: Maximilian Hornung, François Leleux, Sarah Christian i Jano Lisboa. Występ ten będzie można obejrzeć na Facebooku @Audi.AG oraz na kanale AUDI AG na YouTubie.

Działania podejmowane przez Audi wpisują się w ideę akcji #AudiTogether. Cztery pierścienie prezentują swoją postawę jako firmy w obliczu wspólnego wyzwania związanego z epidemią. Hasło „We are in this together” oznacza solidarność i wspólnotę marki, pracowników i fanów Audi z całego świata. Inicjatywie tej towarzyszą różne aktywności, do których można dołączyć. Pierwszą z nich jest #FourRingsChallenge, w którym każdy może przedstawić swoje kreatywne pomysły dotyczące wyglądu czterech pierścieni z logo Audi. W ciągu najbliższych kilku dni uruchomione zostaną kolejne aktywności na kanałach Audi w social mediach. Więcej szczegółów o FourRingsChallenge można znaleźć na Facebooku Audi Polska.