Acquire
1180x500_4.jpg

Audi: Cztery pierścienie to znak jakości

Jakość ma określone imię: Audi. Po raz kolejny potwierdził to plebiscyt czytelników niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto Bild”. Audi zdominowało rankingi jakości w siedmiu z 14 kategorii i zdobyło tytuł „Najlepszej marki spośród wszystkich klas”. Dodatkowo cztery pierścienie zajęły pierwsze miejsca w kategoriach „Design” i „Stosunek ceny do jakości”.

Audi nie spoczywa na laurach i konsekwentnie dba o jakość. „Zapewnienie najwyższej jakości bez kompromisów to jedno z naszych najważniejszych założeń i główna wartość naszych produktów” – podkreśla Michael Neumayer, szef Działu Jakości Korporacyjnej AUDI AG. „Ściśle trzymamy się naszych założeń, a ich słuszność została po raz kolejny potwierdzona przez czytelników «Auto Bild». Dla nas to ogromne uznanie, ale też zobowiązanie na przyszłość”.

Badanie „Najlepsze marki spośród wszystkich klas” potwierdziło najwyższą jakość Audi. W plebiscycie brało udział 37 marek. Oceniano je w 14 kategoriach. Tak jak w ubiegłym roku Audi wygrało w siedmiu kategoriach: A1 w kategorii małych samochodów kompaktowych, A3 w segmencie kompaktów, A4 w klasie aut średnich, A7 Sportback zostało najlepszym samochodem klasy średniej wyższej, A3 Cabriolet najlepszym kabrioletem w cenie do 50 000 euro, Q3 wygrało w kategorii średnich SUV-ów, a Q7 w kategorii SUV-ów klasy wyższej. Ukoronowaniem osiągnięć Audi była wygrana w rankingu najwyższej jakości. Cztery pierścienie zdobyły aż 71,3 procent głosów.

Kolejny sukces Audi odniosło w kategoriach „Design” i „Stosunek ceny do jakości”. W kryterium designu doceniono model A6, natomiast S5 Cabriolet zwyciężył w ocenie „Stosunek ceny do jakości”. Aż dziewięć wygranych kategorii przyniosło marce zwycięstwo w dwóch kategoriach ogólnych. Audi zostało liderem w segmencie aut klasy wyższej i w segmencie dużych SUV-ów.