Acquire
5_1180x500.jpg

Mobilność przyszłości według Audi

Miniony rok udowodnił, że potencjał Audi może się rozwijać nawet w bardzo niesprzyjających warunkach. Dzięki elastyczności i pasji pracowników koncernu w czasie pandemii udało się zrealizować wiele ambitnych planów. Zespół kontynuował pracę nad kluczowymi zagadnieniami związanymi z progresem, by móc szybciej zaoferować klientom innowacyjne rozwiązania. Jak oceniają miniony rok Markus Duesmann i Hildegard Wortmann? Zachęcamy do lektury i sprawdzenia kolejnych ambitnych planów czterech pierścieni na 2021 rok.

Hildegard Wortmann, członkini zarządu AUDI AG, tak podsumowała największe ubiegłoroczne wyzwanie dla działu marketingu i sprzedaży:

„Z pewnością największym wyzwaniem była pandemia koronawirusa. Jednak wykorzystaliśmy ten kryzys jako okazję do wytyczenia nowych szlaków: z powodzeniem w krótkim czasie rozwinęliśmy cyfrowy segment naszej działalności. Przez cały czas – z dużą elastycznością i wykorzystując nowe pomysły – pozostawaliśmy w kontakcie z naszymi partnerami, klientami i fanami na całym świecie. Zbliżyliśmy się do siebie pomimo konieczności zachowania społecznego dystansu. Wspólnie szybko reagowaliśmy na obostrzenia i nowe wydarzenia na rynkach. Czwarty kwartał 2020 r., dzięki dostarczeniu na rynek 500 tysięcy pojazdów, okazał się nawet największym sukcesem w naszej historii. W 2020 r. udało nam się praktycznie podwoić sprzedaż modeli elektrycznych w porównaniu z 2019. W tym roku kontynuujemy elektryczną ofensywę, wprowadzając na rynek kolejne bardzo atrakcyjne modele, takie jak Audi e-tron GT quattro, Audi Q4 e-tron i Audi Q4 Sportback e-tron. Nadal koncentrujemy się też na ekosystemie otaczającym samochód, na przykład oferujemy usługi ładowania Audi e-tron. Zamierzamy dalej generować entuzjazm dla mobilności elektrycznej poprzez tworzenie niepowtarzalnych chwil i emocjonalnych doświadczeń dla naszych klientów”.

Markus Duesmann, prezes zarządu AUDI AG w ten sposób definiuje plany marki spod znaku czterech pierścieni na najbliższe miesiące:

„W 2021 r. stawiamy sobie ambitne cele i chcemy kontynuować wzrost. Będziemy również nadal konsekwentnie realizować transformację naszych produktów i rozwój usług związanych z mobilnością, kładąc nacisk na elektryfikację, zrównoważony rozwój i cyfryzację. W kontekście sprzedaży oferty przekazywane online i offline będą się coraz bardziej ze sobą łączyć, tworząc zintegrowane środowisko obsługi klienta. Dzięki zmianie strategii marki i sprzedaży przygotowaliśmy się na nadejście przyszłości. Będziemy nie tylko «stanowić» postęp, będziemy go również na nowo interpretować. Ważne jest dla mnie także to, byśmy podchodzili do tego z odwagą, pasją, doskonałością i fascynacją. W ten sposób będziemy kontynuować wspólne kształtowanie przyszłej mobilności segmentu premium”.