Acquire
1180x500_1.jpg

Zrównoważony rozwój kluczowym wymiarem wydajności

Rok 2020 dla Audi Sport GmbH był najlepszy w historii. Ta spółka córka Audi w ubiegłym roku dostarczyła klientom ponad 29 300 pojazdów – to absolutny rekord jak na producenta samochodów wyczynowych. Z ponad 15 modelami typu R i RS Audi Sport GmbH może pochwalić się największą w historii ofertą.

Natomiast dzięki modelowi RS e-tron GT Audi Sport udało się wejść do świata samochodów w pełni elektrycznych. Nowy dyrektor zarządzający spółki Sebastian Grams oraz Rolf Michl, szef sprzedaży i marketingu, w krótkim wywiadzie wyjaśniają, jaki potencjał technologiczny oferuje elektryfikacja napędu i co to oznacza z punktu widzenia sprzedaży.

„Wszystkie zmiany zaczynają się w naszych głowach. Celem obecnych działań w segmencie samochodów o wysokich osiągach jest zdefiniowanie na nowo przyszłości mobilności osobistej i sprawienie, aby stała się ona jeszcze bardziej emocjonującym doświadczeniem” – mówi Sebastian Grams. „Do tego potrzebna jest odwaga. Odwaga, by spojrzeć na sprawy z zupełnie innej perspektywy i w ten sposób odkryć nowe podejścia, które w przyszłości będą zachwycać naszych klientów. Niedawno zaprezentowaliśmy RS e-tron GT – pierwszego w pełni elektrycznego RS-a i nasz pierwszy w pełni elektryczny model o wysokich osiągach”.

„Nasze modele R i RS odgrywają kluczową rolę w tworzeniu sportowego wizerunku marki. W tym segmencie kierujemy się do bardzo wymagającej, obeznanej z techniką klienteli, która stawia najwyższe wymagania w zakresie osiągów i designu, ale także przydatności w codziennym użytkowaniu i możliwości personalizacji” – dodaje Rolf Michl.

Audi Sport do robiących wrażenie osiągów dodaje luksusowe wykończenie i komfort wnętrza oraz najnowsze technologie. Aktywnie pracuje też, jak cała marka Audi, nad rozwiązaniami z zakresu elektromobilności. Planuje się, że w 2024 roku już ponad połowa wysokowydajnych modeli będzie częściowo lub całkowicie zelektryfikowana. Począwszy od elektryfikacji szerokiego spektrum pojazdów za pomocą techniki mild-hybrid, poprzez elastyczność hybryd typu plug-in, aż po wyjątkowe wrażenia z jazdy samochodami w pełni elektrycznymi.

„Transformacja na taką skalę nie jest dziełem jednej osoby. Pracujemy nad tym z ogromną pasją jako zespół. Zmiana zawsze stanowi wielką szansę. W tym procesie jesteśmy zmotywowani do opracowywania nowych rozwiązań szybciej niż inni i do odważnego ich wdrażania. Tutaj, w Audi Sport, naszą misją jest tworzenie przyszłości mobilności w segmencie samochodów wyczynowych – przyszłości zrównoważonej, postępowej i cyfrowej. Wiemy, że nasi klienci mają wysokie wymagania i są zadowoleni tylko z najlepszych produktów” – podsumowuje Sebastian Grams.