Audi podjęło współpracę z Netflixem przy jednej z największych dotychczasowych produkcji – filmie „The Gray Man”. Odchodzi on od klasycznych opowieści o agencjach wywiadowczych i przenosi się do teraźniejszości, aby poruszyć współczesne tematy i idee. To wystarczający powód, aby w pełni elektryczne Audi RS e-tron GT i Audi Q4 Sportback e-tron, a także Audi RS 7 Sportback i Audi R8 Coupé dołączyły do podróży na nowe dla tego gatunku terytorium, w którym inteligencja i wyjątkowe osiągi stają się głównymi tematami.
„Ten film intryguje i ma globalny wydźwięk” – mówi Henrik Wenders, Head of Brand, Audi AG. Wyjaśnia także istotną rolę Audi w tworzeniu produkcji, która wykraczała daleko poza zwykłe dostarczenie pojazdów. „Dzięki tej współpracy my również poczuliśmy akcję i wysokie tempo. Podobnie jak bracia Russo wykorzystujemy technologię do tworzenia czegoś niewidzianego i niedoświadczanego nigdy wcześniej” – dodaje. „Audi przy wyborze nowych samochodów ściśle współpracowało z reżyserami. To było fascynujące doświadczenie być partnerem produkcji filmowej światowego potentata – Netflixa”.
Współpraca między Audi a Netflixem obejmuje rynki niemal 30 krajów świata. Fani zarówno samej produkcji, jak i modeli spod znaku czterech pierścieni dzięki obszernej komunikacji filmu w mediach społecznościowych mogą zanurzyć się w świat filmu „The Gray Man” oraz zajrzeć za kulisy jego powstawania.