Acquire
2_1180x500.jpg

Audi motorem napędowym juniorskiego golfa w Polsce

Audi już od ponad 30 lat wspiera rozwój golfa na całym świecie. W Polsce od 2016 roku jest partnerem generalnym Polskiego Związku Golfa. Współpraca obejmuje zarówno obecność na turniejach dla dorosłych, jak i wsparcie najmłodszych graczy. Marka spod znaku czterech pierścieni jest głównym partnerem Narodowego Programu Rozwoju Juniorów i sponsorem cykli turniejów Audi Junior Tour oraz Audi Kids Tour.

„Pasję do sportu i zdrowej rywalizacji buduje się nie tyle wśród doświadczonych graczy, co wśród dzieci i młodzieży. To oni będą lada dzień motorem napędowym polskiego golfa. Dlatego poza naszym zaangażowaniem w turnieje dla dorosłych to właśnie wsparcie golfa juniorskiego jest jednym z kluczowych obszarów naszych działań” – mówi Przemysław Schwarz, dyrektor marketingu Audi.

Celem wieloletniego Narodowego Programu Rozwoju Juniorów jest między innymi popularyzacja golfa wśród dzieci i młodzieży poprzez zwiększenie liczby juniorów czynnie uprawiających ten sport i podnoszenie ich poziomu szkoleniowego. Projekt zakłada również stworzenie możliwie szerokiej bazy szkoleniowej. Jak podkreśla prezes zarządu PZG, Radosław Frańczak, dzięki wsparciu Audi w ostatnich latach liczba juniorów należących do związku rośnie o około 10% rocznie.

Ze względu na coraz większą liczbę graczy cykl rozgrywek dla najmłodszych został podzielony na Kids Tour, w którym biorą udział dzieci i młodzież do 12 roku życia, oraz Junior Tour – dla zawodników od 13 do 21 roku życia.

Audi to marka, która sport wpisany ma w swoje DNA. Od lat wspieramy różnorodne wydarzenia sportowe na całym świecie, oddające najważniejsze dla Audi wartości: sportowego ducha, technikę i precyzję. Od ponad 30 lat pod znakiem czterech pierścieni w kilkudziesięciu krajach świata odbywają się turnieje Audi quattro Cup, ze światowym finałem. To największy spośród amatorskich turniejów golfa na świecie i jedyny, który tak silnie związany jest z marką Audi.