Wyjątkowe kolory lakieru, spersonalizowane wnętrza, starannie dobrane pakiety stylistyczne i edycje specjalne, takie jak edycja Audi exclusive nowego Audi e-tron GT – Claudia Aryus i Christopher Kröner dzielą się wieściami ze świata Audi exclusive.
Christopher Kröner muska palcami miętowoszarą tapicerkę siedzeń, której przeszycia przypominają płynącą wodę i są obramowane fioletowymi szwami. „Nazywamy ten kolor fioletem Mora. Muszę przyznać, że do tej kombinacji trzeba się trochę przyzwyczaić. Ale idealnie pasuje do lakieru nadwozia w kolorze szarym Arabica” – mówi projektant z działu Colour & Trim, a jego oczy błyszczą z zachwytu, gdy opowiada o kolorystyce edycji Audi exclusive nowego Audi e-tron GT. To właśnie jego zadanie, a także cel Audi exclusive – oferować nieoczekiwane, nowatorskie rozwiązania, które zaskakują odbiorców, a zarazem odpowiadają na ich indywidualne potrzeby.
Wyjątkowe rozwiązania stylistyczne to coś, co charakteryzuje Audi exclusive – dzięki temu klienci mogą zaprojektować swoje Audi zgodnie z własną wizją. „Czasami masz po prostu konkretny pomysł albo chcesz, żeby we wnętrzu znalazły się określone materiały lub kolory – wyjaśnia Claudia Aryus, która odpowiada za marketing produktu, strategię portfolio i komunikację. – Korzystając z naszej fachowej wiedzy, pomagamy przekształcać te indywidualne wizje w rzeczywistość”.
Claudia Aryus i Christopher Kröner wspólnie pracowali nad stworzeniem edycji Audi exclusive Audi e-tron GT.
Audi exclusive oferuje między innymi liczne opcje personalizacji zarówno wnętrza, jak i nadwozia pojazdu.
Claudia Aryus i Christopher Kröner wspólnie pracowali nad stworzeniem edycji Audi exclusive Audi e-tron GT.
Audi exclusive oferuje między innymi liczne opcje personalizacji zarówno wnętrza, jak i nadwozia pojazdu.
Claudia Aryus
Gama Audi exclusive opiera się na trzech filarach: opcji pełnej indywidualizacji, pakietach stylistycznych i edycjach limitowanych, takich jak edycja Audi exclusive nowego Audi e-tron GT, która będzie dostępna tylko w 299 egzemplarzach (wszystkie wersje łącznie). „Te edycje specjalne są starannie projektowane przez nas i naszych ekspertów ds. wzornictwa. Obejmują elementy, których nie ma w modelach produkcyjnych Audi” – wyjaśnia Aryus. Edycja Audi exclusive Audi e-tron GT oferuje między innymi nowe kolory, dekory i materiały.
„Tą limitowaną edycją składamy pewne oświadczenie” – mówi Aryus, odnosząc się również do faktu, że ekskluzywność wnętrza nie zawsze musi oznaczać skórzanej tapicerki. „Wnętrze edycji Audi exclusive Audi e-tron GT nie zawiera skóry – wyjaśnia Kröner. – Jest odważne, inne, a jednocześnie spójne”. Projektanci zadbali o to, aby w każdym elemencie dało się zauważyć związek między wyglądem zewnętrznym pojazdu a jego wnętrzem. Na przykład dostępny do wyboru dekor Wood harmonizuje z kolorem lakieru. Z kolei jego złoty odcień współgra z neodymem znajdującym się w misternie zaprojektowanych 21-calowych obręczach kół.
Aby podkreślić dbałość o szczegóły w modelach z tej limitowanej linii, Kröner wskazuje na szczególny aspekt w miętowoszarych drzwiach przednich: „Fakt, że ten sam odcień ma również osłona głośnika, jest czymś wyjątkowym”. Oboje są dumni, że udało im się zastosować to specjalne podejście w tym wyjątkowym modelu. „Wszystko łączy się ze sobą, dając w efekcie spójne dzieło sztuki” – dodaje Aryus.
Tapicerka foteli, panel środkowy i kontrastowe przeszycia: Audi exclusive pozostawia miejsce na indywidualność i oferuje harmonijne kompozycje.
Claudia Aryus jest odpowiedzialna za marketing produktu, strategię portfolio i komunikację w Audi exclusive.
Tapicerka foteli, panel środkowy i kontrastowe przeszycia: Audi exclusive pozostawia miejsce na indywidualność i oferuje harmonijne kompozycje.
Claudia Aryus jest odpowiedzialna za marketing produktu, strategię portfolio i komunikację w Audi exclusive.
Jeśli chodzi o sam proces indywidualizacji, pakiety stylistyczne są idealne dla osób, które chcą kierować się wiedzą ekspertów ds. produktów Audi exclusive i projektantów Audi takich jak Kröner, ale nie mają jeszcze konkretnego pomysłu na to, czego dokładnie pragną. Te kombinacje wystroju wnętrza stanowią skoordynowany punkt wyjścia. „Nie zawsze łatwo jest zdecydować się na jeden konkretny wzór i zwizualizować, jak twoje preferencje będą wyglądały w rzeczywistości – wyjaśnia Kröner, mówiąc również z własnego doświadczenia. – Pomagamy naszym klientom, tworząc harmonijny pakiet” – dodaje.
Nieco inaczej jest w przypadku opcji pełnej indywidualizacji, w której klienci mają możliwość samodzielnego zaprojektowania różnych elementów nadwozia i wnętrza wybranego przez siebie modelu. Nie musi to jednak ograniczać kreatywności: „Jeśli na przykład ktoś pragnie mieć fotele w kolorze koniakowym z panelem środkowym w odcieniu srebrnym Diamond z przodu, ale woli tylną kanapę w kolorze czarnym – mówi Aryus – a przy tym chce specjalnego lakieru nadwozia z efektem perłowym, to w Audi exclusive z przyjemnością mu to zaoferujemy”.
Audi wyznacza nowe trendy dzięki kolorom i materiałom zastosowanym we wnętrzu Audi RS e-tron GT w edycji Audi exclusive.
Miętowoszary i fioletowy Mora: Audi chce wyznaczać trendy i stawiać na nowatorskie pomysły za pomocą kolorów i materiałów.
Audi wyznacza nowe trendy dzięki kolorom i materiałom zastosowanym we wnętrzu Audi RS e-tron GT w edycji Audi exclusive.
Miętowoszary i fioletowy Mora: Audi chce wyznaczać trendy i stawiać na nowatorskie pomysły za pomocą kolorów i materiałów.
Kolory nadwozia i wnętrza, materiały i elementy dekoracyjne w edycji Audi exclusive Audi e-tron GT tworzą spójną całość.
Christopher Kröner jest projektantem w dziale Colour & Trim, gdzie zajmuje się projektowaniem edycji specjalnych Audi exclusive.
Kolory nadwozia i wnętrza, materiały i elementy dekoracyjne w edycji Audi exclusive Audi e-tron GT tworzą spójną całość.
Christopher Kröner jest projektantem w dziale Colour & Trim, gdzie zajmuje się projektowaniem edycji specjalnych Audi exclusive.
Christopher Kröner
Droga do stworzenia spersonalizowanego Audi zazwyczaj zaczyna się od podstawowej konfiguracji modelu. „Każdy, kto chce skorzystać z naszych usług, może to zrobić podczas osobistej konsultacji u partneraAudi lub w studiach Audi exclusive w Ingolstadt i Neckarsulm. Spersonalizowane elementy są następnie dalej rozwijane lub ustalane w ramach kreatywnego dialogu” – wyjaśnia przebieg procesu Aryus.
Aby trzymać rękę na pulsie, członkowie zespołu Audi exclusive monitorują również to, jak zmieniają się trendy lifestyle’owe. „Jeśli chodzi o kolory i materiały – mówi Aryus – przyglądamy się między innymi zmianom w międzynarodowym świecie mody i wzornictwie”. Jest świadoma na przykład tego, że do łask wracają jaśniejsze odcienie, a także – że coraz częściej czerpie się inspirację z natury. Kröner podkreśla jednak również, że Audi exclusive zawsze stara się przewidywać i wyznaczać trendy.
„Nasze portfolio jest odważniejsze, bardziej zrównoważone, bardziej ekstrawertyczne i zawsze wyjątkowe” – podsumowuje Aryus. Myśląc o w pełni elektrycznym Gran Turismo z jego charakterystycznym szarym lakierem – który w zależności od światła wydaje się raz brązowy, a innym razem złoty – i jego unikatowymi fotelami, Kröner dodaje: „Trzeba mieć odwagę, aby tworzyć wyjątkowe projekty i nowoczesne ikony”.
Lakier w kolorze szarym Arabica metalik, który można znaleźć w edycji Audi exclusive Audi e-tron GT (tutaj w wersji performance), podobnie jak misternie zaprojektowane 21-calowe obręcze kół z trójkolorowym wzorem, jest zarezerwowany dla edycji specjalnej.
Lakier w kolorze szarym Arabica metalik, który można znaleźć w edycji Audi exclusive Audi e-tron GT (tutaj w wersji performance), podobnie jak misternie zaprojektowane 21-calowe obręcze kół z trójkolorowym wzorem, jest zarezerwowany dla edycji specjalnej.