Idealny design to zapierająca dech w piersiach i emocjonująca estetyka nadwozia oraz funkcjonalne wnętrze. Audi tworzy nie tylko ekscytujące projekty, ale także przestrzenie doświadczeń. Zobacz, jak kształtuje się przyszłość.
Wyjątkowe wzory obręczy kół podkreślają styl nowego SUV-a Audi Q5. Projektant Audi Andreas Valencia Pollex mówi o sportowym charakterze, spokoju, elegancji i osobowości.
Tradycja przemyślana na nowo: Design Audi A6 Avant e-tron
Design nowego Audi A6 Avant e-tron jest futurystyczny i typowy dla Audi. Dwaj projektanci, Sascha Heyde i Wolf Seebers, dają wgląd w projektowanie pierwszego w pełni elektrycznego modelu w wersji Avant od Audi.
Audi RS e-tron GT performance* to pierwszy w pełni elektryczny model wyczynowy marki. Projektant Christopher Kröner wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego najbardziej sportowa wersja Gran Turismo definiuje się również poprzez kolory i materiały.
Nowe Audi A5 ma jeszcze bardziej sportowy wygląd. Projektant nadwozia Jakob Hirzel opowiada o pięciu najważniejszych cechach designu Audi A5, które są mu szczególnie bliskie.
Audi po raz pierwszy prezentuje nową stylistykę wnętrza modelu Q6 e-tron. Technologia i estetyka są mocno zorientowane na potrzeby pasażerów, jak nigdy dotąd.
Nowe Audi RS e-tron GT jest nie tylko mocniejsze od swojego poprzednika. Stanowi też symbol nowej generacji w pełni elektrycznych modeli Audi RS. Właśnie o tej ewolucji opowiada projektant Audi Frank Lamberty.
Wyjątkowe kolory lakieru, spersonalizowane wnętrza, starannie dobrane pakiety stylistyczne i edycje specjalne, takie jak edycja Audi exclusive nowego Audi e-tron GT – Claudia Aryus i Christopher Kröner dzielą się wieściami ze świata Audi exclusive.
Andreas Valencia Pollex jest projektantem obręczy kół. Dla Audi i samochodów elektrycznych odkrywa koło na nowo – zarówno pod kątem designu, jak i aerodynamiki.
Innowacyjne lakiery będą w przyszłości odgrywać kluczową rolę w segmencie elektrycznej mobilności w Audi. Pigmenty odbijające światło przynoszą prawdziwą rewolucję.
W pełni elektryczne Audi e-tron GT quattro produkowane przez zakład Böllinger Höfe w Neckarsulm w Niemczech – jako połączenie rzemiosła z technologią smart factory.