Monitorowanie statusu zamówienia
Możesz monitorować status swojego Audi od momentu złożenia zamówienia aż do jego dostawy.
Twój Partner Audi może powiązać zamówienie z Twoim kontem myAudi. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z Doradcą ds. Sprzedaży
Po pomyślnym powiązaniu zamówienia z kontem myAudi, otrzymasz wiadomość e-mail na adres zarejestrowany w myAudi. Wiadomość będzie zawierać bezpośredni link do monitorowania statusu zamówienia oraz unikalny numer zamówienia, który wygląda następująco: 259 ###### 202#.
Aby śledzić swoje zamówienie, zainstaluj aplikację myAudi na urządzeniu z systemem Android lub iOS i zaloguj się na swoje konto. Następnie przejdź do Profil > Ustawienia konta > Zamówienia > Monitorowanie statusu zamówienia. Ostatnim krokiem jest podanie numeru zamówienia z wiadomości e-mail.
W razie pytań, prosimy o bezpośredni kontakt z Doradcą ds. Sprzedaży.