Acquire

Szanowni Państwo,

Salony i serwisy Audi pozostają niezmiennie do Państwa dyspozycji, są otwarte o stałych lub nieco zmienionych godzinach, prowadzimy również usługi w formule door-to-door. Nasi pracownicy są przygotowani do obsługi z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa.

Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego, za pośrednictwem strony internetowej lub kanałów w mediach społecznościowych.

Zachowajmy dystans, trzymajmy się razem!

Wybierz swoje Audi z bogatej oferty samochodów gotowych do odbioru. Skontaktuj się z nami online, zadzwonimy i przygotujemy najlepszą indywidualną ofertę, którą wyślemy mailem.

Zachęcamy do konfiguracji samochodów w konfiguratorze online. Dzięki niemu można bezpiecznie i w zaciszu domowym stworzyć swoje przyszłe Audi. Skontaktuj się z nami online, zadzwonimy i przygotujemy najlepszą indywidualną ofertę, którą wyślemy mailem. Nasi doradcy służą również pomocą telefoniczną lub mailową w przypadku wszelkich pytań.

Wszystkie serwisy Audi świadczą wybrane usługi serwisowe w formule door-to-door, dzięki której można oddać swoje Audi do serwisu bez wychodzenia z domu. Informacje o zakresie usług można uzyskać w każdym serwisie Audi. Sprawdź dostępność usługi.

Salony dealerskie marki Audi oraz punkty serwisowe działają z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa częściowo w zmienionych godzinach.

Jeżeli zamówili już Państwo swoje Audi i mają Państwo pytania odnośnie statusu zamówienia, zachęcamy do kontaktu ze swoim sprzedawcą w salonie dealerskim. Dealerzy mają najbardziej aktualne informacje i chętnie udzielają odpowiedzi na wszelkie pytania.

Jeżeli zgłosili już Państwo usterkę, a&nbsp;Partner Serwisowy Audi dokonał otwarcia właściwego zlecenia, nie muszą Państwo wykonywać żadnych dodatkowych czynności. Jeżeli realizacja naprawy zostanie zakończona po&nbsp;upływie terminu gwarancji, wszelkie wcześniej zgłoszone usterki, które normalnie byłyby objęte gwarancją, zostaną rozliczone w&nbsp;ramach usługi gwarancyjnej. <br/><br/>Jeżeli dotychczas nie dokonali Państwo zgłoszenia usterki, należy niezwłocznie dokonać zgłoszenia u&nbsp;wybranego Partnera Serwisowego Audi za&nbsp;pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:<br/><br/>– numer nadwozia samochodu, w&nbsp;którym&nbsp;stwierdzono awarię,<br/>– datę wystąpienia awarii,<br/>– przebieg samochodu w&nbsp;chwili wystąpienia awarii, <br/>– opis awarii /&nbsp;niesprawności, <br/>– jeżeli jest taka możliwość, to&nbsp;zdjęcie lub nagranie prezentujące awarię /&nbsp;niesprawność. <br/><br/>Jeżeli kontakt z&nbsp;wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z&nbsp;powodu czasowego zawieszenia działalności z&nbsp;powodu epidemii), wówczas mają Państwo możliwość zgłoszenia awarii e-mailem na adres Partnera Serwisowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na&nbsp;stronie Partnera Serwisowego lub poprzez poniższy formularz.<br/><br/>Prosimy o&nbsp;uwzględnienie w&nbsp;treści wiadomości wszystkich danych wskazanych powyżej.<br/>Należy pamiętać, że&nbsp;istniejące okresy gwarancji nie zostaną przedłużone.<br/>Jeśli Państwa pojazd ma&nbsp;usterkę, która&nbsp;uniemożliwia uruchomienie Państwa samochodu lub obawiają się Państwo, że&nbsp;kontynuowanie jazdy może być niebezpieczne, a&nbsp;posiadają Państwo aktywne świadczenie programu Gwarancja Mobilności Audi, prosimy o&nbsp;kontakt pod&nbsp;numerem 0800 612 834 (połączenie bezpłatne) lub 61&nbsp;831 99&nbsp;44&nbsp;(połączenie płatne).

1.&nbsp;W&nbsp;związku z&nbsp;tym, że&nbsp;zagrożenie ze&nbsp;strony koronawirusa SARS-CoV-2 w&nbsp;naszym kraju ponownie wzrosło, wielu naszych Klientów styka się z&nbsp;utrudnieniami w&nbsp;normalnej działalności. Także i&nbsp;my&nbsp;przygotowujemy się do&nbsp;kolejnych obostrzeń w&nbsp;tym zakresie. Pracownicy serwisów Audi są&nbsp;przygotowani do&nbsp;bezpiecznej obsługi samochodów w&nbsp;nowej sytuacji. W&nbsp;dalszym ciągu funkcjonuje obowiązek wykonywania okresowej obsługi pojazdów –&nbsp;zgodnie z&nbsp;zaleceniami w&nbsp;instrukcji obsługi. Tym samym terminowe wykonanie przeglądu serwisowego ma&nbsp;wpływ na&nbsp;przysługujące prawo do&nbsp;napraw z&nbsp;tytułu gwarancji.<br/><br/>2. W&nbsp;sytuacji, gdy&nbsp;niezbędna obsługa pojazdu oraz&nbsp;przeglądy serwisowe ze&nbsp;względu na&nbsp;chorobę lub obowiązek kwarantanny nie mogą zostać przeprowadzone w&nbsp;odpowiednim czasie (zgodnie ze&nbsp;wskazaniem wskaźnika przeglądu), właściciel pojazdu powinien zgłosić deklarację wykonania przeglądu u&nbsp;wybranego Partnera Serwisowego Audi za&nbsp;pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:<br/>– numer nadwozia samochodu, w&nbsp;którym&nbsp;mają być wykonane czynności obsługowe,<br/>– aktualny przebieg samochodu.<br/><br/>Jeżeli kontakt z&nbsp;wybranym Partnerem Serwisowym nie będzie możliwy (np. z&nbsp;powodu czasowego zawieszenia działalności danego Serwisu z&nbsp;powodu epidemii), wówczas mają Państwo możliwość zgłoszenia deklaracji wykonania przeglądu e-mailem na&nbsp;adres Partnera Serwisowego lub poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na&nbsp;stronie Partnera Serwisowego lub poprzez poniższy formularz. Prosimy o&nbsp;uwzględnienie w&nbsp;treści wiadomości wszystkich danych wskazanych powyżej. Należy również pamiętać, że&nbsp;czynności serwisowe muszą być wykonane jak tylko będzie to&nbsp;możliwe, bez zbędnej zwłoki czasowej. Od&nbsp;podanego przez Państwa stanu licznika, do&nbsp;momentu wykonania przeglądu przebieg samochodu nie powinien się zmienić o&nbsp;więcej niż 250 km. Przy zachowaniu powyższy zaleceń, wykonanie przeglądu serwisowego z&nbsp;opóźnieniem nie będzie miało wpływu na&nbsp;przysługujące Państwu prawo do&nbsp;napraw z&nbsp;tytułu gwarancji.