W przypadku modeli Audi A5 Limousine i A5 Avant podstawową jednostką napędową jest dwulitrowy silnik TFSI o mocy 150 KM (110 kW). Natomiast jego druga, nieco mocniejsza wersja dysponuje 204 KM (150 kW) i jest dostępna w dwóch wariantach – także z napędem na cztery koła quattro.
Nowością, która wyznacza standardy w kwestii efektywności oraz wydajności, są dwulitrowe silniki TDI o mocy 204 KM (150 kW). W obu wersjach są częściowo zelektryfikowane dzięki technologii MHEV plus wpływającej na zwinność reakcji samochodu, szybszy czas uruchamiania i mniejsze spalanie dzięki możliwości jazdy częściowo w trybie wyłącznie elektrycznym.
Sportowe modele Audi S5 Limousine oraz S5 Avant wyposażono natomiast w trzylitrowe silniki V6 TFSI o mocy 367 KM (270 kW) z napędem na cztery koła quattro oraz sportowym mechanizmem różnicowym. Maksymalny moment obrotowy jednostki w tych modelach wynosi 550 Nm, a ich przyspieszenie od 0 do 100 km/h to imponujące 4,5 sekundy.
Na precyzyjne, intuicyjne prowadzenie wpływ ma również przeprojektowane podwozie i progresywny układ kierowniczy. W połączeniu z opcjonalnym zawieszeniem z adaptacyjnymi amortyzatorami oraz systemem Audi drive select to od kierowcy zależy wybór pomiędzy komfortowym albo bardziej sportowym charakterem jazdy w danym momencie.
Modele Audi A5 i S5 z wyostrzonym, jeszcze bardziej dynamicznym designem, w pełni cyfrowym wnętrzem oraz bogatą gamą silników spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców. Konfiguratory dla wszystkich modeli dostępne są już teraz na stronie audi.pl.