Cieszymy się, że wybrali Państwo samochód marki Audi i zaufali jego nowoczesnym rozwiązaniom, bezpieczeństwu, jakości wykonania, niezawodności, komfortowi. Pragniemy, aby byli Państwo zadowoleni ze swojego wyboru i czuli się pewnie także w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń losowych. W tym celu przygotowany został dla Państwa program Gwarancja Mobilności Audi.
Jest to program pomocy drogowej i innych świadczeń dla Użytkowników samochodów marki Audi w razie nagłych awarii, wypadku, kradzieży oraz w innych przypadkach unieruchomienia samochodu.
Gwarancja Mobilności Audi obowiązuje od daty sprzedaży fabrycznie nowego samochodu przez Dealera Audi w Polsce do pierwszej inspekcji serwisowej z gwarancją mobilności, jednak nie dłużej niż 24 miesiące.
W kolejnych latach prawo do korzystania z programu uzależnione jest od spełnienia przez Państwa określonych warunków:
1. wykonywania okresowych, zależnych od czasu eksploatacji lub przebiegu samochodu, inspekcji serwisowych w serwisach Partnerów Serwisowych Audi w Polsce, potwierdzonych wpisem do książki serwisowej samochodu,
2. dokonywania napraw, wymiany części i materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez Audi AG i Partnera Serwisowego Audi.
Gwarancja Mobilności Audi udzielana jest oraz przedłużana dla usług opisanych w niniejszej broszurze każdorazowo po dokonaniu wymaganej, okresowej, zależnej od czasu eksploatacji lub przebiegu samochodu, inspekcji serwisowej w serwisach Partnera Serwisowego Audi w Polsce.
1. Należy podać operatorowi Centrali Zgłoszeniowej następujące dane:
• imię, nazwisko właściciela/użytkownika,
• model, numer nadwozia (VIN pojazdu),
• numer rejestracyjny pojazdu,
• datę pierwszej rejestracji pojazdu lub datę ostatniej inspekcji serwisowej,
• miejsce zdarzenia (gdzie znajduje się pojazd),
• krótki opis sytuacji (przyczyna awarii, wypadku, okoliczności kradzieży, itp.),
• numer telefonu, pod którym dzwoniący jest osiągalny w momencie zgłoszenia (telefon kontaktowy),
• liczbę pasażerów (dzieci, zwierzęta),
• czy samochód posiada przyczepę
• czy jest to samochód hybrydowy
2. Zastosować się do wskazówek Centrali Zgłoszeniowej.
3. Podjąć starania mające na celu ograniczenie szkody i zapewnić bezpieczeństwo ruchu w miejscu zdarzenia.
4. Nie zlecać czynności, o których wykonanie zwrócili się Państwo do Centrali Zgłoszeniowej, innym osobom, chyba, że pomoc nie dotrze w czasie do 2 godzin od chwili zawiadomienia Centrali Zgłoszeniowej.
5. Przedstawić przybyłemu pracownikowi pomocy drogowej ważną książeczkę serwisową z wpisem potwierdzającym prawo do świadczeń Gwarancja Mobilności Audi lub wydruk potwierdzający prawo do świadczeń Gwarancja Mobilności Audi (dotyczy samochodów z cyfrową książką przeglądów) oraz udzielić pracownikowi pomocy drogowej stosownych pełnomocnictw w celu realizacji właściwych świadczeń.
6. Na życzenie Centrali Zgłoszeniowej, udzielić wszelkich możliwych wyjaśnień w sprawie zaistniałego zdarzenia.