Audi Q7
S line 45 TDI quattro 170(231) kW(KM) tiptronic
Dostępny u wybranego partnera Audi Lokalizacja pojazdu:
Najważniejsze cechy pojazdu
Stały napęd na wszystkie koła quattro z samoblokującym środkowym mechanizmem różnicowym
czarne-czarne-szew szary Rock
Kombinacja mikrofibra Dinamica Frequenz/skóra z logo S
Numer identyfikacyjny2025162774
Wybrane wyposażenie standardowe
Wyposażenie standardowe
Dane techniczne
Typ silnika
Silnik wysokoprężny 6-cylindrowy w układzie V, z wtryskiem Common Rail i turbodoładowaniem, Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV)
Pojemność silnika
2,967 cm³
Moc maksymalna
170 kW przy 3.500 - 5.000 obr./min
Maks. wydajność (KM)
231 KM
Maks. wydajność (KW)
170 kW
Maksymalny moment obrotowy
500 Nm przy 1500 - 3000 obr.
Napęd
Stały napęd na wszystkie koła quattro z samoblokującym środkowym mechanizmem różnicowym
Przekładnia
8-biegowa tiptronic
Prędkość maksymalna
226 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,1 s
- Norma emisji spalin
- Euro 6e
Kontrola emisji spalin
Katalizator oksydacyjny NOx, filtr cząstek stałych DPF, układ recyrkulacji spalin, katalizator SCR
Sprzęgło
Hydrokinetyczny przekładnik momentu ze sprzęgłem mostkującym
Przednie
5-wahaczowa oś przednia
Tylne
5-wahaczowa oś tylna
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,1 s
Układ hamulcowy
2-obwodowy układ hamulcowy z układem TT dla przedniej/tylnej osi; ESC/ABS/EBV; wzmacniacz siły hamowania, hydrauliczny asystent hamulców; przednia oś: aluminiowe zaciski stałe, wentylowane tarcze hamulcowe; tylna oś: zaciski pływające ze zintegrowanym elektrycznym hamulcem postojowym, wentylowane tarcze hamulcowe
Kierowanie
Elektromechaniczny progresywny układ kierowniczy ze wspomaganiem zależnym od prędkości; średnica zawracania ok. 12,5 m
Masa własna
2.175 kg
Dopuszczalna masa ładunku na dachu/dopuszczalny nacisk przyczepy na hak holowniczy
100/140 kg
bez własnych hamulców
750 kg
przy 12% wzniesieniu
3500 kg
Bagażnik
867/1993 l
Zbiornik paliwa, ok.
85 l
Zużycie i wartości emisji
Zużycie i wartości emisji wg cyklu pomiaru WLTP
Cykl bardzo wysoki
7,8 l/100km
Emisja CO2 w cyklu mieszanym
206 g/km