Na czym skupia się Pan i Pana zespół?
Generalnie, jeżeli chcemy być konkurencyjni, musimy połączyć nasze samochody w sieć i oferować atrakcyjne portfolio usług cyfrowych – i to takich, które będą prawdziwą wartością dodaną. Zatem konsekwentnie rozbudowujemy nasze mocne strony jako producenta samochodów premium i nieustannie rozszerzamy usługi cyfrowe. Nasi klienci poruszają się w różnych sferach życia. Konkretnie chcemy skoncentrować się na czterech obszarach i tam nie tylko spełniać oczekiwania, ale w miarę możliwości je wyprzedzać i przewyższać.
Jakie to są obszary?
Skupiamy się na mobilności, zdrowiu, pracy oraz rozrywce i tworzymy konkretne oferty produktów i usług połączone w ekosystemie Audi. W tym celu nawiązujemy współpracę partnerską, na przykład z holoride lub Disneyem. Od połowy roku wprowadzamy do naszych samochodów przez Audi connect bogatą ofertę aplikacji. Przez cyfrowy „market place” klienci mogą wybierać swoje ulubione opcje z zakresu muzyki, filmów, gier, nawigacji, parkowania i ładowania, produktywności, pogody i serwisów informacyjnych i korzystać z nich w samochodzie. Należy do nich między innymi Spotify i Webex. Ten ostatni to platforma, dzięki której można w prosty sposób przenieść do samochodu swój cyfrowy meeting, czyli świat pracy. Dodatkowo oferujemy także wiele innych serwisów, między innymi Audi Themenwelten, obejmujące na przykład obszar rozrywki, o którym wcześniej wspomniałem.
Co kryje się pod ideą Audi Themenwelten?
Oferta jest dostępna przez cyfrowy market place od lipca 2022 roku. Korzystając z aplikacji myAudi można obecnie wybrać z oferty 160 różnych tematów i wyświetlać ulubione zdjęcia na ekranie MMI. Jeżeli samochód jest odpowiednio skonfigurowany, oświetlenie Ambiente plus dodatkowo dostosowuje sposób oświetlenia wnętrza do wybranego tematu. Jest to zatem nowy rodzaj personalizacji.