Kobieta z aplikacją myAudi w telefonie komórkowym podchodzi do Q8 e-tron

myAudi

Cyfrowa strona Twojego Audi

Twój klucz do cyfrowego świata Audi

Nie ma znaczenia, czy już jeździsz Audi, czy dopiero rozważasz zakup: Konto myAudi umożliwia bezpośredni dostęp do wszystkich cyfrowych usług Audi. Ponieważ stanowi ono klucz do strefy klienta Audi – oraz do aplikacji myAudi*, za pomocą której można nawet obsługiwać wiele funkcji pojazdu.

Kobieta i dziecko siedzą w Audi z otwartymi drzwiami kierowcy

myAudi dla kierowców Audi

Jeździsz już Audi? W strefie klienta Audi znajdziesz w jednym miejscu wszystkie informacje i usługi związane z Twoim samochodem. Równie intuicyjnie i komfortowo, jak w Twoim Audi.

Ludzie w warsztacie z Audi

Twój partner serwisowy Audi

Na swoim koncie myAudi możesz wybrać partnera serwisowego Audi* i wygodnie umawiać online wizyty w serwisie.

Audi ze skrzynią bagażową na dachu

Akcesoria do Twojego Audi

Akcenty stylistyczne i ulepszenia techniczne: Oryginalne akcesoria Audi* umożliwią Ci ciągłe dostosowywanie Audi do swoich potrzeb. Na koncie myAudi w katalogu oryginalnych akcesoriów Audi znajdziesz akcesoria pasujące do Twojego Audi.

Kobieta przed Audi

Instrukcja obsługi Audi

Strefa klienta Audi to najłatwiejszy sposób dostępu do instrukcji obsługi i dokumentacji Audi. Na koncie myAudi są dostępne wszystkie ważne informacje o Twoim samochodzie.

Mężczyzna trzyma w dłoni smartfon, w tle ładuje się Audi e-tron

Audi Functions Store

W Audi Functions Store masz możliwość elastycznego reagowania na zmieniające się potrzeby za pośrednictwem myAudi, dokupując w późniejszym czasie wybrane wyposażenie dodatkowe. W ten sposób szybko i elastycznie dostosujesz swoje Audi do każdej sytuacji. W tym celu w aplikacji myAudi1 przejdź do menu ‚Uaktualnienia i akcesoria‘ i dalej do ‚Audi Functions Store‘. Znajdziesz tam wszystkie możliwe opcjonalne elementy wyposażenia dodatkowego Twojego Audi.

Kobieta i mężczyzna idą w stronę audi

Audi connect

Audi connect łączy Cię z Twoim samochodem, aby codzienne życie było jeszcze przyjemniejsze. W aplikacji myAudi* na koncie myAudi znajdziesz wiele praktycznych usług, dzięki którym możesz wygodnie zarządzać, sterować i personalizować swój samochód i jego funkcje.

Wszystko pod kontrolą dzięki aplikacji myAudi*

Aplikacja myAudi, którą masz zawsze przy sobie, to cyfrowy interfejs do Twojego samochodu. Znajdziesz tu nie tylko aktualne informacje o swoim Audi – możesz także np. planować wygodnie trasy z kanapy w salonie i wysyłać je do samochodu do późniejszej nawigacji. Za pomocą aplikacji myAudi możesz bowiem łatwo sterować wieloma funkcjami swojego samochodu ze smartfona.

Bezpłatna aplikacja myAudi jest dostępna dla systemów iOS i Android.

Koszty połączenia zgodnie z umową z operatorem komórkowym

Tworzenia konta myAudi

Rejestracja konta myAudi jest łatwa, bezpłatna i ma wiele zalet:

  • Zapisuj konfiguracje i samochody na liście życzeń, aby móc je łatwiej porównać
  • Wybierz swojego osobistego partnera Audi, aby łatwo umawiać online terminy wizyt w serwisie

Aby rozpocząć, wystarczą trzy kroki:

1.

Zarejestruj się przy użyciu adresu e-mail


2.

Zweryfikuj swój adres e-mail, aby zakończyć proces rejestracji

3.

Połącz swoje Audi, wprowadzając numer identyfikacyjny VIN

Change your location

We have detected your location automatically. You can change your location and, if required, your language settings every time by yourself. Your country selection will be saved so that your chosen location will be preset at your next visit on our website.

 

Select location and language > 


Często zadawane pytania

<p>Do rejestracji potrzebny jest jedynie adres e-mail i hasło. Otwórz formularz rejestracji na stronie&nbsp;<a href="https://www.audi.pl/register">www.audi.pl/register</a>&nbsp; i postępuj zgodnie z ninstrukcjami. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail w celu weryfikacji.</p>

<p>Zaloguj się w myAudi i kliknij „Dodaj samochód”. Będziesz potrzebować do tego 17-cyfrowego numeru podwozia (VIN) swojego Audi. Numer VIN znajdziesz w następujących miejscach:</p> <ul> <li>W samochodzie: np. w ramie drzwi, na desce rozdzielczej, w komorze silnika, pod maską.</li> <li>W dokumentach samochodu: np. w dowodzie rejestracyjnym w części E, w umowie ubezpieczenia, w fakturach z serwisu.</li> </ul> <p><br></p>

<p>Możesz skontaktować się w każdej chwili z doradcą klienta Audi, który pomoże Ci w przypadku problemów i pytań na temat myAudi.</p> <p>Infolinia: <a href="tel:008001216780">008001216780</a> Godziny pracy infolinii: 24/7</p> <p>Wsparcie w języku polskim codziennie w godzinach 8:00-20:00, w pozostałym przedziale czasu wsparcie oferowane w języku angielskim lub niemieckim. Koszt połączenia zależy od cennika umowy jaką Klient zawarł ze swoim Operatorem.</p> <p>E-mail: <a href="mailto:digitalsupport.pl@audi.de">digitalsupport.pl@audi.de</a></p>