W zakładach produkcyjnych w Böllinger Höfe koło Neckarsulm, gdzie powstaje to gran turismo z napędem elektrycznym, dbałość o szczegóły łączy się z precyzją i najwyższą jakością.
Skoncentrowane na estetyce i dynamicznym prowadzeniu
We wnętrzu Audi RS e-tron GT² wszystko jest skupione wokół najważniejszego – fotela kierowcy.
Geometria przyspieszenia
Design, który łączy dynamiczne proporcje gran turismo z charakterystycznymi cechami modeli Audi RS.
Połączenie sportu i ekskluzywności
Opcjonalny karbonowy dach tworzą wzmocnione włóknami karbonu polimery. Zaawansowany technologicznie materiał jest bardzo stabilny, a przy tym – ekstremalnie lekki.
Elektryczny start
Audi RS e-tron GT² w limitowanej wersji edition one zafascynuje pierwszych kupujących bogatym wyposażeniem.
Pasja napędza postęp
W zakładach produkcyjnych w Böllinger Höfe koło Neckarsulm, gdzie powstaje to gran turismo z napędem elektrycznym, dbałość o szczegóły łączy się z precyzją i najwyższą jakością.
Skoncentrowane na estetyce i dynamicznym prowadzeniu
We wnętrzu Audi RS e-tron GT² wszystko jest skupione wokół najważniejszego – fotela kierowcy.
Moc
440
kW
Przyspieszenie (0–100 km/h)
3,3
sek.
System ładowania
800
woltów
Uniwersalna obecność
Zdefiniowanie samochodu na nowo to idea, która znalazła swoje spełnienie w purystycznym designie, zainspirowanym przez sportową aerodynamikę. Progresywny luksus napędza do wzmacniania emocji podczas jazdy. Sportowego ducha dodają emblematy RS z czerwonym rombem.
Precyzyjne wykończenie
Śmiało zarysowana linia ramion i charakterystyczny tylny dyfuzor dają wrażenie niesamowitej siły. Delikatnie opadający do tyłu dach Audi RS e-tron GT² wyraża jego gotowość, by ruszyć naprzód, nawet gdy jest zaparkowane.
Czysta precyzja
Mocne akcenty podkreślają kluczowe zalety modelu. Na przykład położony nisko środek ciężkości stał się widoczny dzięki zaakcentowanym progom i długiemu rozstawowi osi.
Animowana wiązka światła
Animowana wiązka światła ciągnie się przez całą szerokość tyłu pojazdu, a jej oba końce zwieńczone są osobnymi segmentami świateł LED w kształcie litery „V”, umieszczonymi wewnątrz właściwych reflektorów. Światło o podwójnej funkcji cofania i kierunkowskazu stanowi nowość w Audi.
Oświetlając drogę do postępu
Opcjonalne przednie reflektory Matrix LED ze światłami laserowymi stanowią jeden z podstawowych aspektów progresywnego języka designu Audi. Niezwykle charakterystyczny element tych świateł stanowi sygnatura świetlna z niebieskim „X”.
Precyzyjne wykończenie
Śmiało zarysowana linia ramion i charakterystyczny tylny dyfuzor dają wrażenie niesamowitej siły. Delikatnie opadający do tyłu dach Audi RS e-tron GT² wyraża jego gotowość, by ruszyć naprzód, nawet gdy jest zaparkowane.
Czysta precyzja
Mocne akcenty podkreślają kluczowe zalety modelu. Na przykład położony nisko środek ciężkości stał się widoczny dzięki zaakcentowanym progom i długiemu rozstawowi osi.
Dynamiczne akcenty: pakiety stylistyczne RS
Pakiet stylistyczny RS w kolorze czerwonym wprowadza mocne akcenty do wnętrza samochodu przez kontrastujące przeszycia i nasyconą barwę. Pakiet stylistyczny RS w kolorze szarym podkreśla design wnętrza kombinacją wysokiej jakości materiałów i subtelnie kontrastujących przeszyć w odcieniu stalowej szarości.
Przepis na postęp
800-woltowy akumulator litowo-jonowy zintegrowany z płaskim podwoziem oferuje wyjątkowo wysoką wydajność – zarówno podczas ładowania, jak i w trakcie jazdy. W połączeniu z systemem rekuperacji zapewnia zasięg do 472 km (zgodnie z procedurami WLTP).
Energia na 100 km jazdy w
ok. 5
min
Bateria naładowana w 80% w
22,5
min.
Zasięg (WLTP)
472
km
Najpełniejsze znaczenie RS
Moc oferowana przez Audi RS e-tron GT² z w pełni elektrycznym napędem quattro robi wrażenie. Dzięki elektrycznym silnikom na przedniej i tylnej osi może wygenerować nawet 440 kW mocy. (Łączne zużycie energii w kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP). Łączna emisja CO₂ w g/km¹: 0).
Większa dynamika i zwinność
Opcjonalny sportowy układ hamulcowy z tarczami pokrytymi węglikiem wolframu lub tarczami ceramicznymi zapewnia doskonałe hamowanie.
Fascynujące efekty technologicznych innowacji
Aerodynamiczne kształty kryją funkcjonalne elementy – od inteligentnych wlotów powietrza z przodu po efektowny tylny dyfuzor.
Funkcjonalne i atrakcyjne – koła
Opcjonalne aerodynamicznie zoptymalizowane koła idealnie dopełniają ten wydajny model o wysokich osiągach.
Większa dynamika i zwinność
Opcjonalny sportowy układ hamulcowy z tarczami pokrytymi węglikiem wolframu lub tarczami ceramicznymi zapewnia doskonałe hamowanie.
Fascynujące efekty technologicznych innowacji
Aerodynamiczne kształty kryją funkcjonalne elementy – od inteligentnych wlotów powietrza z przodu po efektowny tylny dyfuzor.
Inteligentna fabryka spotyka rzemiosło
#FutureIsAnAttitude – Newsletter
Kolejny etap na drodze do mobilności przyszłości jest tuż przed nami. Spójrz w elektryzującą (bliską) przyszłość z #FutureIsAnAttitude.
W zależności od wariantu i wersji zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym od 20.6 do 22.5 kWh/100 km, emisja CO₂ 0 g/km (dane na podstawie świadectw homologacji typu). Zużycie energii elektrycznej i emisja CO₂ zostały określone zgodnie z procedurą WLTP. O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Marki Audi lub sprawdź je na stronie audi.pl/danewltp. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia energii.
2
Czas ładowania akumulatora może się różnić w zależności od wielu czynników, w tym temperatury otoczenia, złączy stosowanych w danym kraju oraz użycia funkcji wstępnego przygotowania pojazdu (np. zdalnie sterowana klimatyzacja). W przypadku użycia złączy domowych możliwości systemu ładowania e-tron zostają ograniczone.
3
W przypadku ładowania prądem przemiennym Audi rekomenduje ładowanie wysokonapięciowego akumulatora przy użyciu złączy przemysłowych, na stacjach ładowania lub z wykorzystaniem wallboxa. Jest to bardziej wydajne i znacznie szybsze niż ładowanie w gniazdku domowym. Nie zalecamy regularnego ładowania akumulatora w gniazdkach domowych z użyciem systemu Audi Charging System Connect, jeśli masz dostęp do złącza przemysłowego z prądem przemiennym albo publicznej stacji ładowania prądem przemiennym lub stałym. Tempo ładowania zależy od rodzaju użytego złącza, napięcia w gniazdkach w danym kraju i liczby dostępnych faz sieci energetycznej, a także instalacji domowej klienta, dlatego w niektórych przypadkach może okazać się niższe.
4
Usługa e-tron Charging Service dotyczy tylko modeli elektrycznych marki Audi (wymagany ważny numer VIN). Dostęp w całej Europie – usługa e-tron Charging Service jest dostępna w 26 krajach europejskich. W planach jest dodanie nowych. Liczba dostępnych punktów ładowania stale wzrasta, ale różni się w zależności od kraju i zależy od rozwoju istniejącej infrastruktury. Nie zapewniamy uprawnień dostępu do każdego punktu ładowania w danym kraju. AUDI AG nie gwarantuje poprawnego działania, dostępności, tempa ładowania ani innych cech sieci ładowania. Informacja o lokalizacji punktów ładowania jest regularnie uzupełniana, natomiast AUDI AG nie ma obowiązku podania kompletnej informacji. Z karty klienta e-tron Charging Service można skorzystać w sieci po 24 godzinach od momentu aktywacji. W ciągu pierwszych 24 godzin użycie karty podlega lokalnym ograniczeniom. Uwierzytelnienie przy pomocy aplikacji myAudi (kod QR w punkcie ładowania) wymaga aktywnego radia i połączenia z internetem. Ta metoda autoryzacji nie jest dostępna we wszystkich punktach ładowania. Ceny są zharmonizowane w każdym z europejskich krajów i mogą się różnić od cen niemieckich. Najnowsze informacje na temat cen i umowy w swoim kraju znajdziesz na https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl Po zawarciu umowy e-tron Charging Service uwzględniane są tylko koszty ładowania – Audi bierze na siebie koszt miesięcznej opłaty podstawowej za taryfę Transit za pierwszy rok. Po upływie pierwszego roku umowa zostaje automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy (bez uprzedniego informowania) i naliczana jest opłata miesięczna. Informacje o cenach i warunkach znajdują się na stronie https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl.