Acquire
RS e-tron GT > Audi Polska | Przewaga dzięki technice

Czysta energia i sportowe osiągi

Moc

440

kW

Przyspieszenie (0–100 km/h)

3,3

sek.

System ładowania

800

woltów

Uniwersalna obecność

Zdefiniowanie samochodu na nowo to idea, która znalazła swoje spełnienie w purystycznym designie, zainspirowanym przez sportową aerodynamikę. Progresywny luksus napędza do wzmacniania emocji podczas jazdy. Sportowego ducha dodają emblematy RS z czerwonym rombem.

Dynamiczne akcenty: pakiety stylistyczne RS

Pakiet stylistyczny RS w kolorze czerwonym wprowadza mocne akcenty do wnętrza samochodu przez kontrastujące przeszycia i nasyconą barwę. Pakiet stylistyczny RS w kolorze szarym podkreśla design wnętrza kombinacją wysokiej jakości materiałów i subtelnie kontrastujących przeszyć w odcieniu stalowej szarości.

Przepis na postęp

800-woltowy akumulator litowo-jonowy zintegrowany z płaskim podwoziem oferuje wyjątkowo wysoką wydajność – zarówno podczas ładowania, jak i w trakcie jazdy. W połączeniu z systemem rekuperacji zapewnia zasięg do 472 km (zgodnie z procedurami WLTP).

Energia na 100 km jazdy w

ok. 5

min

Bateria naładowana w 80% w

22,5

min.

Zasięg (WLTP)

472

km

Audi RS e-tron GT

Najpełniejsze znaczenie RS

Moc oferowana przez Audi RS e-tron GT² z w pełni elektrycznym napędem quattro robi wrażenie. Dzięki elektrycznym silnikom na przedniej i tylnej osi może wygenerować nawet 440 kW mocy. (Łączne zużycie energii w kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP). Łączna emisja CO₂ w g/km¹: 0).

Inteligentna fabryka spotyka rzemiosło

#FutureIsAnAttitude – Newsletter

Kolejny etap na drodze do mobilności przyszłości jest tuż przed nami. Spójrz w elektryzującą (bliską) przyszłość z #FutureIsAnAttitude.

Audi RS e-tron GT
1
W zależności od wariantu i wersji zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym od 20.6 do 22.5 kWh/100 km, emisja CO₂ 0 g/km (dane na podstawie świadectw homologacji typu). Zużycie energii elektrycznej i emisja CO₂ zostały określone zgodnie z procedurą WLTP. O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Marki Audi lub sprawdź je na stronie audi.pl/danewltp. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia energii.
2
Czas ładowania akumulatora może się różnić w zależności od wielu czynników, w tym temperatury otoczenia, złączy stosowanych w danym kraju oraz użycia funkcji wstępnego przygotowania pojazdu (np. zdalnie sterowana klimatyzacja). W przypadku użycia złączy domowych możliwości systemu ładowania e-tron zostają ograniczone.
3
W przypadku ładowania prądem przemiennym Audi rekomenduje ładowanie wysokonapięciowego akumulatora przy użyciu złączy przemysłowych, na stacjach ładowania lub z wykorzystaniem wallboxa. Jest to bardziej wydajne i znacznie szybsze niż ładowanie w gniazdku domowym. Nie zalecamy regularnego ładowania akumulatora w gniazdkach domowych z użyciem systemu Audi Charging System Connect, jeśli masz dostęp do złącza przemysłowego z prądem przemiennym albo publicznej stacji ładowania prądem przemiennym lub stałym. Tempo ładowania zależy od rodzaju użytego złącza, napięcia w gniazdkach w danym kraju i liczby dostępnych faz sieci energetycznej, a także instalacji domowej klienta, dlatego w niektórych przypadkach może okazać się niższe.
4
Usługa e-tron Charging Service dotyczy tylko modeli elektrycznych marki Audi (wymagany ważny numer VIN). Dostęp w całej Europie – usługa e-tron Charging Service jest dostępna w 26 krajach europejskich. W planach jest dodanie nowych. Liczba dostępnych punktów ładowania stale wzrasta, ale różni się w zależności od kraju i zależy od rozwoju istniejącej infrastruktury. Nie zapewniamy uprawnień dostępu do każdego punktu ładowania w danym kraju. AUDI AG nie gwarantuje poprawnego działania, dostępności, tempa ładowania ani innych cech sieci ładowania. Informacja o lokalizacji punktów ładowania jest regularnie uzupełniana, natomiast AUDI AG nie ma obowiązku podania kompletnej informacji. Z karty klienta e-tron Charging Service można skorzystać w sieci po 24 godzinach od momentu aktywacji. W ciągu pierwszych 24 godzin użycie karty podlega lokalnym ograniczeniom. Uwierzytelnienie przy pomocy aplikacji myAudi (kod QR w punkcie ładowania) wymaga aktywnego radia i połączenia z internetem. Ta metoda autoryzacji nie jest dostępna we wszystkich punktach ładowania. Ceny są zharmonizowane w każdym z europejskich krajów i mogą się różnić od cen niemieckich. Najnowsze informacje na temat cen i umowy w swoim kraju znajdziesz na https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl Po zawarciu umowy e-tron Charging Service uwzględniane są tylko koszty ładowania – Audi bierze na siebie koszt miesięcznej opłaty podstawowej za taryfę Transit za pierwszy rok. Po upływie pierwszego roku umowa zostaje automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy (bez uprzedniego informowania) i naliczana jest opłata miesięczna. Informacje o cenach i warunkach znajdują się na stronie https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl.