Acquire
RS e-tron GT > Audi Polska | Przewaga dzięki technice

Emisja CO2 w cyklu mieszanym*: 0–0 g/km

Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym* 21,7–20,6 kWh/100 km

Zużycie energii elektrycznej i emisja CO₂ zostały określone zgodnie z procedurą WLTP. O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Marki Audi lub sprawdź je na stronie audi.pl/danewltp. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia energii.

Czysta energia i sportowe osiągi

Emisja CO2 w cyklu mieszanym*: 0–0 g/km

Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym* 21,7–20,6 kWh/100 km

Stwórz swoje Audi RS e-tron GT

Wybieraj lakiery, obręcze kół i inne elementy z bogatej oferty wyposażenia dodatkowego. Skonfiguruj własne Audi RS e-tron GT.

RS e-tron GT

Zużycie paliwa w trybie mieszanym¹: 21,7–20,6 kWh/100 km | Emisja CO₂ w trybie mieszanym¹: 0–0 g/km

Lakiery nadwozia

Obręcze

Szary Kemora, metaliczny
Szary Suzuka, metaliczny
Czerwony Tango, metaliczny
Czarny Myth, metaliczny
Szary Daytona, perłowy
Niebieski Ascari, metaliczny
Srebrny Florett, metaliczny
Biały Ibis
Zielony Tactics, metaliczny
Obręcze kół ze stopu metali lekkich 9,5J|11,5Jx21", 5 - ramienne, z podwójnymi ramionami Konkav, w kolorze czarnym z graficznym nadrukiem, z oponami 265/35|305/30 R21
Obręcze kół ze stopu metali lekkich 9,0J|11,0Jx20 ", 5 podwójnych ramion Offset, w kolorze czarnym, polerowane, z oponami 245/45|285/40 R20
Obręcze kół ze stopu metali lekkich 9,0J|11,0Jx20", 5 - ramienne Aero, w kolorze czarnym, polerowane, z oponami 245/45|285/40 R20
Obręcze kół ze stopu metali lekkich 9,5J|11,5Jx21", 10 - ramienne Trapez, w kolorze czarnym, polerowane, z oponami 265/35|305/30 R21
Obręcze kół ze stopu metali lekkich 9,0J|11,0Jx20", 5 - ramienne, z podwójnymi ramionami Offset, w kolorze szarym Platinum, z oponami 245/45|285/40 R20
Obręcze kół ze stopu metali lekkich 9,5J|11,5Jx21", 10 - ramienne Trapez, w kolorze szarym Platinum, polerowane, z oponami 265/35|305/30 R21
Obręcze kół ze stopu metali lekkich 9,5J|11,5Jx21", 10 - ramienne Trapez, w kolorze szarym Titan matowym, polerowane, z oponami 265/35|305/30 R21

Szary Daytona, perłowy


RS e-tron GT

Zużycie paliwa w trybie mieszanym¹: 21,7–20,6 kWh/100 km | Emisja CO₂ w trybie mieszanym¹: 0–0 g/km

Moc

440

kW

Przyspieszenie (0–100 km/h)

3,3

sek.

System ładowania

800

woltów

Uniwersalna obecność

Zdefiniowanie samochodu na nowo to idea, która znalazła swoje spełnienie w purystycznym designie, zainspirowanym przez sportową aerodynamikę. Progresywny luksus napędza do wzmacniania emocji podczas jazdy. Sportowego ducha dodają emblematy RS z czerwonym rombem.

Dynamiczne akcenty: pakiety stylistyczne RS

Pakiet stylistyczny RS w kolorze czerwonym wprowadza mocne akcenty do wnętrza samochodu przez kontrastujące przeszycia i nasyconą barwę. Pakiet stylistyczny RS w kolorze szarym podkreśla design wnętrza kombinacją wysokiej jakości materiałów i subtelnie kontrastujących przeszyć w odcieniu stalowej szarości.

Przepis na postęp

800-woltowy akumulator litowo-jonowy zintegrowany z płaskim podwoziem oferuje wyjątkowo wysoką wydajność – zarówno podczas ładowania, jak i w trakcie jazdy. W połączeniu z systemem rekuperacji zapewnia zasięg do 472 km (zgodnie z procedurami WLTP).

Energia na 100 km jazdy w

ok. 5

min

Bateria naładowana w 80% w

22,5

min

Zasięg (WLTP)

472

km

Audi RS e-tron GT

Najpełniejsze znaczenie RS

Moc oferowana przez Audi RS e-tron GT² z w pełni elektrycznym napędem quattro robi wrażenie. Dzięki elektrycznym silnikom na przedniej i tylnej osi może wygenerować nawet 440 kW mocy. (Łączne zużycie energii w kWh/100 km¹: 21,7–20,6 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP). Łączna emisja CO₂ w g/km¹: 0).

Inteligentna fabryka spotyka rzemiosło

#FutureIsAnAttitude – Newsletter

Kolejny etap na drodze do mobilności przyszłości jest tuż przed nami. Spójrz w elektryzującą (bliską) przyszłość z #FutureIsAnAttitude.

1
Zużycie energii elektrycznej i emisja CO₂ zostały określone zgodnie z procedurą WLTP. O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Marki Audi lub sprawdź je na stronie audi.pl/danewltp. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia energii.
2
Czas ładowania akumulatora może się różnić w zależności od wielu czynników, w tym temperatury otoczenia, złączy stosowanych w danym kraju oraz użycia funkcji wstępnego przygotowania pojazdu (np. zdalnie sterowana klimatyzacja). W przypadku użycia złączy domowych możliwości systemu ładowania e-tron zostają ograniczone.
3
W przypadku ładowania prądem przemiennym Audi rekomenduje ładowanie wysokonapięciowego akumulatora przy użyciu złączy przemysłowych, na stacjach ładowania lub z wykorzystaniem wallboxa. Jest to bardziej wydajne i znacznie szybsze niż ładowanie w gniazdku domowym. Nie zalecamy regularnego ładowania akumulatora w gniazdkach domowych z użyciem systemu Audi Charging System Connect, jeśli masz dostęp do złącza przemysłowego z prądem przemiennym albo publicznej stacji ładowania prądem przemiennym lub stałym. Tempo ładowania zależy od rodzaju użytego złącza, napięcia w gniazdkach w danym kraju i liczby dostępnych faz sieci energetycznej, a także instalacji domowej klienta, dlatego w niektórych przypadkach może okazać się niższe.
4
Usługa e-tron Charging Service dotyczy tylko modeli elektrycznych marki Audi (wymagany ważny numer VIN). Dostęp w całej Europie – usługa e-tron Charging Service jest dostępna w 26 krajach europejskich. W planach jest dodanie nowych. Liczba dostępnych punktów ładowania stale wzrasta, ale różni się w zależności od kraju i zależy od rozwoju istniejącej infrastruktury. Nie zapewniamy uprawnień dostępu do każdego punktu ładowania w danym kraju. AUDI AG nie gwarantuje poprawnego działania, dostępności, tempa ładowania ani innych cech sieci ładowania. Informacja o lokalizacji punktów ładowania jest regularnie uzupełniana, natomiast AUDI AG nie ma obowiązku podania kompletnej informacji. Z karty klienta e-tron Charging Service można skorzystać w sieci po 24 godzinach od momentu aktywacji. W ciągu pierwszych 24 godzin użycie karty podlega lokalnym ograniczeniom. Uwierzytelnienie przy pomocy aplikacji myAudi (kod QR w punkcie ładowania) wymaga aktywnego radia i połączenia z internetem. Ta metoda autoryzacji nie jest dostępna we wszystkich punktach ładowania. Ceny są zharmonizowane w każdym z europejskich krajów i mogą się różnić od cen niemieckich. Najnowsze informacje na temat cen i umowy w swoim kraju znajdziesz na https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl Po zawarciu umowy e-tron Charging Service uwzględniane są tylko koszty ładowania – Audi bierze na siebie koszt miesięcznej opłaty podstawowej za taryfę Transit za pierwszy rok. Po upływie pierwszego roku umowa zostaje automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy (bez uprzedniego informowania) i naliczana jest opłata miesięczna. Informacje o cenach i warunkach znajdują się na stronie https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-pl.