Acquire
Dobrze wiedzieć > Audi connect > Audi Polska | Przewaga dzięki technice
Audi connect

Moje Audi connect

Chcesz korzystać z pomocnych usług Audi connect? Sekcja często zadawanych pytań wyjaśni między innymi, w jaki sposób działa rejestracja i weryfikacja myAudi, jak przypisać głównego użytkownika samochodu i jak najlepiej korzystać z aplikacji myAudi. Szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcji obsługi. Korzystanie z usług Audi connect wymaga połączenia pojazdu z internetem.

myAudi

myAudi

myAudi to Twój klucz do świata cyfrowego Audi. Tutaj możesz uzyskać dostęp do ważnych danych Twojego samochodu, zarządzać nimi za pośrednictwem portalu lub aplikacji oraz konfigurować i dostosowywać swoje usługi. Niezależnie, czego i jak szukasz – z komputera w domu lub za pośrednictwem aplikacji w podróży – wystarczy zalogować się do myAudi.

Do portalu myAudi
Aplikacja myAudi

Aplikacja myAudi

Aplikacja myAudi łączy Twój samochód z codziennym życiem i zapewnia większy komfort jazdy dzięki innowacyjnym funkcjom oraz usługom. Uzyskuj informacje o samochodzie – śledź ilość paliwa, zasięg, terminy serwisowe, alerty i wiele innych wskaźników. Wygodnie planuj podróż w aplikacji i wysyłaj miejsca docelowe i trasy bezpośrednio do pojazdu. Zdalnie obsługuj klimatyzację oraz otwieranie i zamykanie drzwi. W zależności od modelu i wyposażenia Twojego Audi oraz opcji Audi connect dostępność usług się różni.

Do aplikacji myAudi
Połącz się

Połącz się

Usługi Audi connect wymagają połączenia pojazdu z internetem. W zależności od kraju, modelu, roku produkcji i konfiguracji pojazd może być wyposażony we wbudowaną aktywną kartę SIM (e-SIM). Aby móc korzystać z niektórych usług (np. hotspot Wi-Fi, strumieniowe przesyłanie multimediów online, radio internetowe, radio hybrydowe, inne usługi oferowane za pośrednictwem aplikacji myAudi), należy zakupić odpowiedni pakiet danych u zewnętrznego operatora.

Dla pojazdów bez wbudowanej aktywnej karty SIM (e-SIM) można nawiązać połączenie z internetem, korzystając np. z własnej zewnętrznej karty SIM z pakietem danych. Wynikające z tego koszty obciążają klienta. W przypadku niektórych usług, np. raportu o stanie pojazdu (Audi connect z możliwością kontroli samochodu), konieczna jest rejestracja w myAudi, weryfikacja i ustawienie jako główny użytkownik. Jeśli chcesz korzystać z niektórych funkcji aplikacji myAudi, takich jak np. wysyłanie miejsc docelowych do pojazdu, dodatkowo musisz zalogować się do pojazdu za pomocą konta myAudi oraz hasła/PIN z myAudi.

Szczegółowe informacje w instrukcji obsługi.

Dowiedz się więcej o Cubic Telecom
Hotspot Wi-Fi

Hotspot Wi-Fi

W połączeniu z telefonem Audi Bluetooth Audi connect oferuje bezprzewodowy dostęp do internetu za pośrednictwem hotspotu Wi-Fi dla maksymalnie ośmiu urządzeń mobilnych. Oznacza to, że w tym samym czasie pasażerowie mogą korzystać z internetu, a kierowca z MMI. Komunikacja z internetem odbywa się za pośrednictwem anteny dachowej. Daje to najwyższy stopień stabilności połączenia i najlepszą jakość odbioru.

W zależności od kraju, modelu, roku produkcji i konfiguracji pojazd może być wyposażony we wbudowaną aktywną kartę SIM (e-SIM). Aby móc korzystać z hotspotu Wi-Fi, należy zakupić odpowiedni pakiet danych u zewnętrznego operatora.

Dla pojazdów bez wbudowanej aktywnej karty SIM (e-SIM) można nawiązać połączenie z internetem, korzystając np. z własnej zewnętrznej karty SIM z pakietem danych. Wynikające z tego koszty obciążają klienta.

Szczegółowe informacje w instrukcji obsługi.

Dowiedz się więcej o Cubic Telecom
Automatyczne przypomnienia o wizycie w serwisie

Automatyczne przypomnienia o wizycie w serwisie

W myAudi możesz wyszukać i zapisać preferowanego partnera serwisowego Audi i aktywować opcję Automatyczne przypomnienia o wizycie w serwisie . Oznacza to, że dane kontaktowe do partnera dostępne są zawsze pod ręką, a jeśli zbliża się termin wizyty serwisowej, wybrany partner Audi może skontaktować się z Tobą i zaproponować termin serwisu. Oczywiście za pośrednictwem myAudi umówisz się również wygodnie na wizytę online.

Najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące Audi connect:

Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych dla Klientów Audi: digitalsupport.pl@audi.de, 008001216780 - koszt połączenia zależy od cennika umowy jaką Klient zawarł ze swoim Operatorem
Strona ma na celu przedstawienie niewiążących informacji o charakterze ogólnym i nie może zastąpić indywidualnych, szczegółowych porad mogących pomóc potencjalnemu nabywcy w podjęciu decyzji. Funkcje i cechy techniczne pojazdów opisanych na niniejszych stronach stanowią jedynie przykłady i mogą różnić się w zależności od kraju, modelu, roku produkcji i wybranego wyposażenia. Mogą one ulec zmianie w dowolnym momencie. W zależności od modelu i wyposażenia pojazdu Audi connect może umożliwiać dostęp do usług zewnętrznych dostawców. Stała dostępność nie może zostać zagwarantowana, leży to w gestii dostawców. Możliwość korzystania z funkcji wiąże się min. z ważnością licencji. Zapytaj partnera Audi o możliwości przedłużenia licencji. Licencje przedłuża się za opłatą.