Wystarczy około 21 minut*, aby na stacjach szybkiego ładowania naładować akumulator wysokonapięciowy Audi Q6 e-tron od 10% do 80%. Podczas krótkiego przystanku i szybkiego ładowania, trwającego około 10 minut*, akumulator może zostać doładowany energią wystarczającą na przejechanie 255 km.
Wraz z Audi Q6 e-tron Audi wprowadza zupełnie nową koncepcję wnętrza. Nowa architektura przestrzeni, zastosowanie wysokiej jakości materiałów zapewniają wizualną przejrzystość i nadają futurystyczny charakter.
Nowatorska stylistyka Audi Q6 e-tron łączy mocną sylwetkę SUV-a z progresywnym, sportowym charakterem.
Dzięki zasięgowi do 641 km oraz potężnemu napędowi i doskonałej wydajności ładowania dzięki opcji szybkiego ładowania, podróżowanie Audi Q6 e-tron quattro zyskuje nową jakość.
Doświadczaj postępu z nowym, cyfrowym wnętrzem, w którym znajdziesz panoramiczne wyświetlacze, rozszerzoną rzeczywistość w wyświetlaczu head-up*,*,*, asystenta Audi*, panel sterowania w drzwiach kierowcy, dynamiczne oświetlenie interakcyjne*,* oraz system dźwięku 3D z głośnikami w zagłówkach*,*.
Wystarczy około 21 minut*, aby na stacjach szybkiego ładowania naładować akumulator wysokonapięciowy Audi Q6 e-tron od 10% do 80%. Podczas krótkiego przystanku i szybkiego ładowania, trwającego około 10 minut*, akumulator może zostać doładowany energią wystarczającą na przejechanie 255 km.
Wraz z Audi Q6 e-tron Audi wprowadza zupełnie nową koncepcję wnętrza. Nowa architektura przestrzeni, zastosowanie wysokiej jakości materiałów zapewniają wizualną przejrzystość i nadają futurystyczny charakter.
Q6 e-tron
od 306 000 PLN zawiera VAT
Zasięg (WLTP) do
641
km
Zwiększenie zasięgu o
255
km
po 10 min ładowania
Naładowanie od 10% do 80% w
21
min
Sercem pojazdu jest 800-woltowy* akumulator litowo-jonowy zintegrowany z podwoziem, o imponującej wydajności - zarówno podczas ładowania jak i podczas jazdy.
Ładowanie w w domu umożliwia kompaktowy system ładowania e-tron o mocy 11 kW*.
Ciesz się dalekimi podróżami dzięki imponującemu zasięgowi i inteligentnej nawigacji z planerem tras e-tron*. Dba on m.in. o planowanie postojów na ładowanie, czy wstępne przygotowanie akumulatora do szybkiego ładowania.
Energię można odzyskać dzięki systemowi rekuperacji - zarówno podczas jazdy, jak i hamowania. Rekuperacja jest aktywowana po zdjęciu stopy z pedału przyspieszenia. Stopień rekuperacji jest automatyczny lub regulowany ręcznie na trzech poziomach za pomocą manetek przy kierownicy.
Plug & Charge* umożliwia wygodne ładowanie na wszystkich kompatybilnych stacjach ładowania. Wystarczy rozpocząć proces ładowania, podłączając kabel ładujący i zakończyć go - odłączając kabel. Uwierzytelnianie i płatność odbywają się automatycznie - bez użycia karty czy aplikacji.
Na stacjach HPC dostępne jest szybkie ładowanie o mocy do 270 kW*, co pozwala na doładowanie akumulatora w samochodzie elektrycznym w ciągu 10 minut do poziomu, który zwiększa zasięg (zgodnie z WLTP) nawet o 255 km.
Ładowanie w w domu umożliwia kompaktowy system ładowania e-tron o mocy 11 kW*.
Ciesz się dalekimi podróżami dzięki imponującemu zasięgowi i inteligentnej nawigacji z planerem tras e-tron*. Dba on m.in. o planowanie postojów na ładowanie, czy wstępne przygotowanie akumulatora do szybkiego ładowania.
Energię można odzyskać dzięki systemowi rekuperacji - zarówno podczas jazdy, jak i hamowania. Rekuperacja jest aktywowana po zdjęciu stopy z pedału przyspieszenia. Stopień rekuperacji jest automatyczny lub regulowany ręcznie na trzech poziomach za pomocą manetek przy kierownicy.
Plug & Charge* umożliwia wygodne ładowanie na wszystkich kompatybilnych stacjach ładowania. Wystarczy rozpocząć proces ładowania, podłączając kabel ładujący i zakończyć go - odłączając kabel. Uwierzytelnianie i płatność odbywają się automatycznie - bez użycia karty czy aplikacji.
Na stacjach HPC dostępne jest szybkie ładowanie o mocy do 270 kW*, co pozwala na doładowanie akumulatora w samochodzie elektrycznym w ciągu 10 minut do poziomu, który zwiększa zasięg (zgodnie z WLTP) nawet o 255 km.
Ładowanie w w domu umożliwia kompaktowy system ładowania e-tron o mocy 11 kW*.
Maksymalna moc elektryczna do
285
kW
Przyspieszenie (0-100 km/h)
5,9
sek.*
w trybie Launch Control
Pojemność akumulatora (netto) do
94,9
kWh
Odkryj zupełnie nowy wygląd wnętrza – od drzwi, przez deskę rozdzielczą, aż po konsolę środkową. Elementy sterujące są rozmieszczone w sposób przejrzysty i uporządkowany.
W Audi Q6 e-tron¹ koncepcja zrównoważonego rozwoju zaczyna się od projektu. Wiele elementów wykonanych zostało z materiałów pochodzących z recyklingu, jak na przykład podsufitka czy siedzenia.
Zdjęcie przedstawia Audi SQ6 e-tron.
Nowy design elementów górnej i dolnej części kabiny tworzy poczucie przestronności i łączy różne obszary funkcjonalne za pomocą wysokiej jakości materiałów.
W Audi Q6 e-tron¹ koncepcja zrównoważonego rozwoju zaczyna się od projektu. Wiele elementów wykonanych zostało z materiałów pochodzących z recyklingu, jak na przykład podsufitka czy siedzenia.
Zdjęcie przedstawia Audi SQ6 e-tron.
Asystent Audi* może być aktywowany za pomocą przycisku na kierownicy lub głosowo, używając komendy "Hej Audi". Dla niektórych często używanych opcji, takich jak ustawienie ogrzewania foteli, automatycznie tworzą się procedury, które są proponowane do aktywacji.
W Audi Q6 e-tron zastosowano po raz pierwszy wyświetlacze OLED: wirtualny kokpit Audi (11,9 cala) i centralny wyświetlacz MMI (14,5 cala). W połączeniu z wyświetlaczem MMI pasażera* (10,9 cala), nawigacja i rozrywka mogą być obsługiwane równolegle.
Panel sterowania w drzwiach kierowcy z funkcją Soft-Touch jest częścią nowego wystroju wnętrza. Wiele funkcji można obsługiwać intuicyjnie, delikatnie dotykając panel.
Asystent Audi* może być aktywowany za pomocą przycisku na kierownicy lub głosowo, używając komendy "Hej Audi". Dla niektórych często używanych opcji, takich jak ustawienie ogrzewania foteli, automatycznie tworzą się procedury, które są proponowane do aktywacji.
W Audi Q6 e-tron zastosowano po raz pierwszy wyświetlacze OLED: wirtualny kokpit Audi (11,9 cala) i centralny wyświetlacz MMI (14,5 cala). W połączeniu z wyświetlaczem MMI pasażera* (10,9 cala), nawigacja i rozrywka mogą być obsługiwane równolegle.
Panel sterowania w drzwiach kierowcy z funkcją Soft-Touch jest częścią nowego wystroju wnętrza. Wiele funkcji można obsługiwać intuicyjnie, delikatnie dotykając panel.
Asystent Audi* może być aktywowany za pomocą przycisku na kierownicy lub głosowo, używając komendy "Hej Audi". Dla niektórych często używanych opcji, takich jak ustawienie ogrzewania foteli, automatycznie tworzą się procedury, które są proponowane do aktywacji.
Progresywna stylistyka pojazdu łączy w sobie wyjątkowe osiągi i prestiż. Charakteryzuje się mocnymi proporcjami, odwróconą osłoną Singleframe z przodu pojazdu oraz detalami stylistycznymi na bokach, wskazującymi na umiejscowienie akumulatora w podłodze pojazdu.
Tył nowego Audi Q6 e-tron imponuje progresywnym, ale i minimalistycznym designem, który podkreślają dynamiczne wloty powietrza.
Ten SUV klasy premium ma wyrazisty wygląd dzięki podwyższonej linii barków i dynamicznie wydłużonej linii bocznej, tworzącej eleganckie przejście do tylnej części pojazdu. Czarne detale stylistyczne wskazują, że sercem pojazdu jest akumulator wysokonapięciowy.
Tył nowego Audi Q6 e-tron imponuje progresywnym, ale i minimalistycznym designem, który podkreślają dynamiczne wloty powietrza.
Dzięki aktywnym cyfrowym sygnaturom reflektorów Matrix LED* i tylnych świateł OLED*,*, doświadczysz nowego designu oświetlenia. Dodatkowo dostępnych jest sześć choreografii świateł do jazdy dziennej i świateł tylnych*, które można aktywować w interfejsie MMI lub aplikacji myAudi*,*.
Dzięki aktywnym cyfrowym sygnaturom reflektorów Matrix LED* i tylnych świateł OLED*,*, doświadczysz nowego designu oświetlenia. Dodatkowo dostępnych jest sześć choreografii świateł do jazdy dziennej i świateł tylnych*, które można aktywować w interfejsie MMI lub aplikacji myAudi*,*.
Audi Q6 e-tron imponuje 2400-kilogramowym uciągiem oraz dużą ilością miejsca, dzięki licznym schowkom oraz przedniemu i tylnemu bagażnikowi.
Tylna kanapa jest podzielona w proporcjach 40:20:40. Po całkowitym złożeniu siedzeń pojemność bagażnika wzrasta z 526 do 1529 litrów.
Pod przednią maską znajduje się drugi bagażnik o pojemności 64 litrów. Można go wykorzystać na przykład do przechowywania przewodu do ładowania.
Tylna kanapa jest podzielona w proporcjach 40:20:40. Po całkowitym złożeniu siedzeń pojemność bagażnika wzrasta z 526 do 1529 litrów.
Pod przednią maską znajduje się drugi bagażnik o pojemności 64 litrów. Można go wykorzystać na przykład do przechowywania przewodu do ładowania.